LinneaLundkvist

Alla inlägg den 4 juli 2012

Av Linnea Lundkvist - 4 juli 2012 23:43

Hej på er!

Efter att hela dagen har varit massor av huvudvärk och trötthet så blir det nu att gå och lägga sig.

Natten börjar sakta komma nu. Imorgon blir det att träffa Fanny så får hoppas att huvudvärken

blir bättre! Annars får jag väl gå på stan med huvudvärk.. Men godnatt på er allesammans sov så sött!

Kramisar :)

Av Linnea Lundkvist - 4 juli 2012 18:28

Hej på er!

Vaknade imorse av att jag hade huvudvärk och det gick inte över så hela dagen har jag haft ont i huvudet!

Åt frukost vid halv 2 tror jag att det var, låg bara i soffan och ville somna om men eftersom man inte kunde

det för huvudvärken så åt man frukost vid 2 inte så smart.. Fick lov att ringa Fanny och säga att vi får ses imorn

på grund utav värken.. Igår var jag ju hos min gudmor och de höll på med altanen så hjälpte till lite och tjänade

100 spänn för jag hjälpte till gulligt! :) Mamma och pappa håller på och fixar till inspelningsboxen men just nu

så cyklade pappa ner till affären och köpte dricka haha :D

Kram på er :)

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards