LinneaLundkvist

Alla inlägg den 20 juli 2012

Av Linnea Lundkvist - 20 juli 2012 23:11

Hej på er!

Bilderna som jag tog igår kommer imorgon istället har haft fullt upp hela dagen. Var med Jimmy vid 2 tiden

tror jag och sen skulle de åka och bada på Södra Björnön, så jag hängde med ut. Jag Jimmy och Felicia solade

lite sen gick vi med Felicia till lekplatsen. Vägen till lekplatsen ringde pappa och hörde vilken tid vi skulle komma

hem så sa att jag kommer hem om 45 minuter. Så innan vi åkte hem åkte vi till biltema och köpte en cykel till

Jimmys mamma så passade på att kika runt där medans Jimmys föräldrar kikade på cykeln. Sen åkte vi hem,

jag böt om och sen när vi skulle till Lotte så började det åska och regna så vi skulle grilla ute men när

vädret var sådär tråkigt grillade vi inne. Men det var min dag så ville bara säga vad som hänt och säga

att bilderna får ni se imorgon.

Kramisar på er :)

Av Linnea Lundkvist - 20 juli 2012 00:05

Hej på er!
Och förlåt för mitt sena inlägg men har varit rätt så slö idag och har inte tänkt så mycket på bloggen.

Idag var mamma och pappa iväg och handlade under dagen, så Jimmy gjorde mig och Rasmus sällskap en

stund. När mamma och pappa kom hem så hade de köpt kassar med mat och ett skal till min mobil men

dem råkade köpa till samsung s2 så pappa och jag fick åka och lämna tillbaka det, köpte ett skal igen och

ett till Rasmus. Sen shoppade jag även för mitt presentkort på H&M som jag fick av min gudmor, har lite

pengar kvar på det. Bilderna på kläderna får ni imorgon för nu ska jag sova. Godnatt på er allesammans :)

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards