LinneaLundkvist

Alla inlägg den 17 juli 2012

Av Linnea Lundkvist - 17 juli 2012 23:50

Hej på er.

Förlåt att det blev en sen uppdatering. Jag, pappa gick en promenad till affären med hunden för att köpa

godis. Alla var riktigt sugna på de så varför inte köpa godis?. Har fortfarande inte ätit nåt utav mitt så

tänkte hämta det nu. Imorgon blir det operation för Molly, tar inte upp anledningen till varför hon ska opereras,

för just nu det är ganska jobbigt. Hoppas ni förstår. Lovar att ni får veta senare när allt är klart och vi vet hur det

kommer att bli senare.

Kram på er.

Av Linnea Lundkvist - 17 juli 2012 12:39

Imorse när jag vaknade sken solen, helt underbart att solen har orkat visat sig i 2 dagar nu får se om den

klarar av det imorgon också?. Men när jag skulle äta frukost så kika jag ut genom fönstret och såg trädbladen

lite gul orange? Är hösten verkligen på väg nu? Det känns som att det har bara varit höst när det har varit

dåligt väder halva sommarlovet och det är bara 5 veckor kvar nu!.

Kram på er :)

Av Linnea Lundkvist - 17 juli 2012 00:38

Hej på er!

JAG KLARADE AV ATT DOPPA MIG!! Haha helt otroligt eller sanningen är väl att jag blev tvingad av Becka..

Men det var värt det för kallt var det men tills sist blev det skönt. Hade en rolig dag och hopaps det blir

så imorgon också då jag ska vara med Becka och Jimmy. Får hoppas på fint väder. Men nu ska jag stänga av

musiken på spotify och lägga mig.

Kramisar på er :)

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards