LinneaLundkvist

Alla inlägg den 29 juli 2012

Av Linnea Lundkvist - 29 juli 2012 10:55

Hej på er!

Somnade äntligen inatt.. Ungefär vid 5 tiden som natten till igår.. Undrar hur länge det här kommer att fortsätta?

Jaja. Idag är det en sol dag så får se om man lägger sig och solar. Hur ser eran dag ut? Är det sol hos er?

Kan iallafall säga att dem senaste dagarna har det varit tiktigt tur med sol väder, regnade och åskade lite

igår men dagen var lite sol molnigt.

Kram på er :)

Av Linnea Lundkvist - 29 juli 2012 00:57

Hej på er!
Jag älskar verkligen att jag inte kan sova man blir alltid så glad..... NOT!!
De senaste dagarna har det varit väldigt svårt att SOVA! Undrar egentligen varför man får det ibland? Är det för att man vet att skolan börjar om 3 veckor? Eller är det för man tänker på för mycket saker? För mig är det både och faktiskt.. Godnatt på er.
Kramisar :)

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards