LinneaLundkvist

Alla inlägg den 14 juni 2011

Av Linnea Lundkvist - 14 juni 2011 21:16

Efter en stund jag hade bloggat så ringde Jimmy och lät nere så gick till han och pratade ut om vad som hade hänt o det. Han mådde bra men det hördes på rösten att han inte var så glad o det. Sen ringde Danne och vi snackade tills jag drog hem. Älskar dig min Daniel♥

Ska hoppa in i duschen nu och sen vänta på att Danne ringer. Det blir inge mer bloggande ikväll för jag pallar inte så gör det imorgon. Vid 3 tiden ska jag iväg och mäta o väga mig, sen blir det stan och sen drar vi till Jennifer tror jag. Men ha det bra iallafall. Ciao

Av Linnea Lundkvist - 14 juni 2011 18:49

Idag vaknade jag halv 7 och hade försovit mig så det var lite stressigt när man gick upp och allt. Hade vanliga lektioner idag, blev klar med alla grejer på syslöjden och träslöjden. Förresten gav Danne en ljusstake som jag hade gjort på träslöjden, och en nyckelring på syslöjden som han fick oxå. Sen så blev det att dra till Ekberga på elevensval med dom som har idrott för det var nån tävling för nior. Vi slutade halv 2, älskling hängde med mig hem och åkte hem nyss. Vi skulle egentligen ha varit med Jennifer och Mattias men det blev inge av. Danne hänger med mig hem imorn så då blir det direkt av till Jennifer kanske, inget bestämt än. Imorgon har vi inga lektioner för det är en städdag så det blir chill. Vid lunch så blir det att gå på resturang med klassen ska bli kul. Men nu ska jag fixa lite saker. Ciao

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards