LinneaLundkvist

Alla inlägg den 22 juni 2011

Av Linnea Lundkvist - 22 juni 2011 18:42

Hejsan.

När vi gick ut så såg vi en cykel som tillhörde oss tydligen, så när vi gick tillbaka och lämnade cykeln så gick vi en promenad runt området bara. Och när vi kom tillbaka från promenaden så var polisen här och pratade med Emma om cykeln.

Men hela dagen har varit tråkig ju, har inte gjort någonting än att lyssna på musik och kollat på film. Skönt att komma hem imorgon, vi gick till Ica för att köpa mjölk

och bröd köpte glass också. Men ska väl gå och kolla på film igen så bloggar mer ikväll eller så gör jag det imorgon. Ciao

Av Linnea Lundkvist - 22 juni 2011 11:13

Godmorgon :)

Vaknade vid tjugo över 5 av att Patrik gick in i duschen, han sommarjobbar på nått ställe. Sen började dom andra vakna så kunde inte somna om men försökte iallafall och vaknade vid 10 tiden. Gick upp och åt frukost och gick in i duschen.

Ska sätta på musik och snart blir det att gå en promenad. Vädret är inte på topp men det får allt hålla tills vi kommer tillbaks från promenaden. Men nu ska blir det att titta runt lite på en kamera som jag ska köpa. Ingen systemkamera för fick 900 ju så då får det räcka med en vanlig kamera som är bra! Så hörs senare ciao :)

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards