LinneaLundkvist

Alla inlägg den 24 juni 2011

Av Linnea Lundkvist - 24 juni 2011 20:54

Hejsan.

Vi kom till Danne ungefär vid 6 tiden, när pappa hade åkt så mös jag och älskling.

Sen körde vi lite kuddkrig, och såklart så vann jag hihi. Nu var Danne så gullig och hämtade ett glas cola till mig, men snart ska vi gå till hans gamla hus och vara vid vattenspridarna och ta en kall dusch. Men innan så ska vi käka, det blir kött och potatis tror jag. Men nu ska vi titta lite på tv sen käka och sen dra till huset så

det blir vår midsommarkväll hihi en mys kväll blir det, men ha det bra. Hejdå.

Av Linnea Lundkvist - 24 juni 2011 16:41

Hejsan.

Nu har jag packat klart, allt var inte ner packat så därför fick jag packa ner det som

skulle med. Men blir bara borta tills imorgon sen sover han hos mig så bloggar nog mer ikväll eller nått. Men ha en trevlig midsommar kväll och natt. Kram :)

Av Linnea Lundkvist - 24 juni 2011 14:54

Nu har man packat klart, medans jag packade kläder så letade jag efter sladden som man överför bilder på. Hittade den inte först så letade i mitt rum och där låg den på golvet, måste dock städa det snart. Men överförde bilder så man kan lägga in lite nya bilder :) Det var länge sen man gjorde det så tyckte det var dags att lägga in lite nya. Men tar med mig sladden till älskling så kommer ta foton där oxå så lägger in mer ikväll eller imorgon. Köpte ingen kamera idag, vi får se när jag gör det, eller om jag inte får en av Danne. Men jaja hörs senare. Kram (:


    

Av Linnea Lundkvist - 24 juni 2011 14:15

Ja glad midsommar allihoppa!

Hoppas ni får en jätte trevlig kväll, för det kommer jag ha iallafall. Vaknade vid halv 11. Och blev lite stressad för vi skulle hämta Uffe för han skulle hänga med till Erikslund, men det blev aldrig av så vi åkte själva istället. Det blir att sova hos

älskling ikväll för han kunde inte komma. Så sover han hos mig imorgon, och imorgon vet jag inte vad som händer. Det kanske blir att träffa Jennifer eller nått

tror jag. Men har nyss käkat lunch. Köttbullar, potatis, prinskorv, rödbetssallad.

Och ska börja packa snart. Kommer hem imorgon eftermiddag tror jag iallafall.

Men ska nog börja packa lite nu sen spela lite cod 2, ha en trevlig kväll allihoppa!

Kram.

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards