LinneaLundkvist

Alla inlägg den 26 juni 2011

Av Linnea Lundkvist - 26 juni 2011 20:57

Hejsan.

Är hemma hos älskling tills tisdag tror jag, är trött och på dåligt humör.

Vet dock inte varför men det är väl bara så. Danne sitter och spelar och jag

sitter här och kollar runt, kommer inte på vad vi ska göra men det lyser väl en

lampa över huvudet snart tror jag. Men ska kika runt lite mer så bloggar senare.

Hejdå.

Av Linnea Lundkvist - 26 juni 2011 16:58

Hejsan.

Igår var vi på grillfest hos Lotte, när vi kom fram så gick jag o Danne på en promenad en liten stund. När vi kom tillbaka så var köttet klart så då åt vi,

när klockan var typ halv 11 så gick vi ner till stan och kollade om smart gaming var

öppet men det var stängt. Vägen hem var så jobbig vi orkade knappt gå, men när vi kom tillbaks så var jag skit hungrig så tog köttbitar och drack fanta. Vi kom hem

klockan 2 typ, alla var skit trötta så när vi gick och la oss så somna vi på direkt.

Danne o jag vaknade klockan halv 1 idag, vi gick upp och åt frukost, jag tog en

dusch. Vi skulle egentligen gå ner till stan men vi blir hämtade av hans mamma

klockan 6 halv 7 så det var ingen ide att åka ner. Men nu ska jag göra älskling sällskap innan vi åker så bloggar mer ikväll eller senare. Ciao

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards