LinneaLundkvist

Alla inlägg den 16 juni 2011

Av Linnea Lundkvist - 16 juni 2011 13:33

Nu har man sommarlov!! Fyller år idag oxå :) Många har sagt grattis, så tack alla!! :)

Igår var jag på niornas fest, det blev tre rätters middag, det höll på till halv 9, sen blev det uppvisning för lärarna som dansade. Sen vid 10 tiden åkte Sandra hem. Vid halv 11 åkte Dennis o Adam hem tror jag så jag åkte hem vid halv 12. Ringde Danne och vi snackade till kvart i 12. Vaknade halv 7 imorse gick upp och fixade mig åt och allt sen drog jag till Rebecka så cyklade vi till skolan. Älskling var redan där så vi var med varandra tills vi skulle in till våra klassrum. Niornas avslutning började 11 och det höll på till halv 1 efter så sa vi hejdå till alla sen cyklade jag hem. Och nu sitter jag här och har tråkigt. Ska nog vara med Jennifer ikväll eller lite senare, just nu var hon på stan så vi får se annars skulle vi ses imorgon tror jag. Men nu ska jag göra nått annat så bloggar senare. Ciao ♥

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards