LinneaLundkvist

Alla inlägg under mars 2012

10%

Av Linnea Lundkvist - 27 mars 2012 21:46

Hej på er!

Det här får bli ett snabbt inlägg har bara 10% kvar sen dör min dator ska ladda den under natten för vi kommer

säkert använda den imorgon i skolan. Ja idag har hela dagen varit skit kan man ju säga! Jag får väl bara

hoppas på att allt löser sig snart, fast den här gången tror jag inte att det gör det.

Ska sluta att skriva och kolla klart på Desperate housewifes. 

Godnatt på er allesammans.

Kramisar

Av Linnea Lundkvist - 26 mars 2012 19:15

Hej på er!

Idag så började vår dag med att vara på estetiska hela dagen! Seriöst så var det lite tråkigt när de som man

känner inte har samma lektion tid så det sög annars hade det varit bra då hade man iallafall fått prata

mycket.. Imorgon blir det av att åka till hemmet, kommer hem på fredag och då blir det att gå på stan med

Fanny en stund. Förresten imorgon ska jag och pappa kolla på en ny jacka eftersom våren/sommaren är på

väg så tror jag lägger in en bild på den om jag hittar rätt jacka såklart. Kikade runt på internet om hur man gör

en egen hemisda så tänkte faktiskt fortsätta med det nu så får vi se hur det blir med den!

Kraam på er

Av Linnea Lundkvist - 25 mars 2012 23:09

Hej på er!

Har nyss kollat på "missing" en serie som går på 5an drygt bara med en massa reklam hela tiden..

Efter det så blev det lite kvällsfika så nu sitter man här och ska borsta tänderna sen gå och lägga mig

är riktigt trött.. Men ni får sova så sött, får hoppas på att det blir en hostfri natt så man slipper vakna över att

man hostar. Natti på er allesammans :)


Av Linnea Lundkvist - 25 mars 2012 19:55

Hej på er!

Vaknade inatt av att jag hostade så mycket så gick och tog lite påskmust inte direkt att det hjälpte men

fick ialalfall nåt att dricka haha. Var ialalfall på stan med Jennifer Albin Felix Farida och Jimmy. Vi satt mest på

donken och sen ville nästan alla hem så jag och Jimmy tog bussen hem. Idag är det ju våffeldagen så till

middag blev det Våfflor.

Kram på er :)

Av Linnea Lundkvist - 24 mars 2012 18:04

Hej på er!

Fixade kaffe för en liten stund sen och tog även fram bullar, väckte mamma nyss för hon låg och vilade

en stund. Kände att jag också nästan behövde det! Molly ligger och piper och vill ha mat men det är lite

tidigt för det! Blev bjuden på tjejkväll hemma hos Farida men stannade hemma och ska ha familjekväll.

mys ju! Har även kikat runt lite på nätet efter olika håruppsättningar men hittade inga bra så ska fortsätta leta

senare. Nu väntar kaffet och bullarna!

Kram på er

Av Linnea Lundkvist - 23 mars 2012 09:25

Hej på er! 

Den här veckan har verkligen gått fort, det är redan fredag och man hinner knappt med. Fast det kanske är för 

att vi har slutat tidigare 2 dagar. Var ju och bowla med klassen i tisdags, fick bara 1 strike men är rätt så

nöjd ändå. Onsdags var det innebandyturnering och ja vår skola vann. Men nog snackat om det. I helgen blir

det att bara ta det lungt och kanske fixa en ny header får se om jag har tid. Och det jag skriver nu är ju inte

direkt så intressant men håller på med mitt massmedia som jag inte pluggat klart så fick lov att skriva klart det

idag så ska fortsätta med det nu.

Kraam på er!

Av Linnea Lundkvist - 20 mars 2012 11:11

Hej på er!

Idag är det typ en slö dag i skolan, vi åker och bowlar sen slutar vi klockan 2 idag så det är härligt!

Är klar med massmedia och då blir det prov på fredag om det så får hoppas att jag klarar det bara..

Och förlåt för mitt sura inlägg igår men var riktigt trött så.. Imorgon blir det tandläkaren klockan 8, då blir

det att spänna tandställningen.. Inte kul.. Ska skriva klart om U.F nu så man blir klar med det någongång.

Puss på er!

Av Linnea Lundkvist - 19 mars 2012 20:54

Hej på er!

Förlåt för att jag inte bloggade igår men var faktiskt med Jennifer och Jimmy hela dagen så när jag kom hem

var jag riktigt trött så åt mat och la mig och tittade på tv med mamma och pappa. Har fått in massa kommentarer

och ja tyvärr så orkar jag inte svara på de just nu.. Så gör det någon annan dag eller när jag bara känner för det.

Nu har man verkligen börjat känna av pollen ute, och idag shit va det blåste. Jag och Fanny blåste nästan iväg.

Tråkigt inlägg jag vet men tror inte det blir mer inlägg ikväll. Godnatt på er sov så sött.

Kramisar

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards