LinneaLundkvist

Alla inlägg under mars 2012

Av Linnea Lundkvist - 10 mars 2012 22:40

Hej på er!

Lyssnade nyligen på musik då man hörde mamma lyssna på lite reggae alltid härligt att lyssna på det, så

tänkte sätta på lite reggae i mina hörlurar och lyssna på det jag med haha. Loreén vann ju och ja det förstog 

man ju faktiskt men hon var riktigt bra. Ne men nu blir det lite reggae sen sova. Är inge pigg så får hoppas att

jag blir det imorgon då jag ska fota med Jennifer. Och hoppas verkligen INTE att det blåser så som det gör ute

nu direkt. Tror inte att det blir mer inlägg ikväll. Godnatt på er sötnosar sov så sött.

Kramisar :)

Av Linnea Lundkvist - 10 mars 2012 21:25

Hej på er!

Nu smäller det snart! Det är "ANDRA RAKA 12:AN FÖR STORFAVORITEN". Vem vinner? Danny eller Loreén?

Det återstår och se, det är riktigt spännande, dock tror jag inte att Loreén vinner men får hoppas på det.

Förlåt för ingen bloggning idag har inte orkar och inte tänkt på det heller. Men nu ska jag forsätta att se på

melodifestivalen. 

Kraam på er :)


Av Linnea Lundkvist - 9 mars 2012 16:35

Hej på er!

Är hos Jimmy och vi har lyssnat på musik nästan hela tiden, snackat lite också. Det blev inget av att träffa

Jennifer det var dåligt väder så vi får se imorgon eller på söndag om det blir fint väder. Jimmy åker ju på läger

klockan halv 6 så ville träffa han innan han skulle dra, kommer ju inte få se honom på hela helgen. 

Imorgon är det ju melodifestivalen sista delen sen får vi se vem som vinner imorgon då! Ska vara mer social

mot Jimmy nu innan han åker.

Puss på er sötnosar :)

Av Linnea Lundkvist - 8 mars 2012 15:55

Hej på er!

Jag och pappa kom nyss hem från läkaren, vägde bra och blodtrycket var också bra! Innan vi åkte hem var jag

och lämnade över ett par jeans och ett linne till Jennifer, eftersom det blir fotografering imorgon.

Ikväll blir det att göra kladdkaka till "The Revange" lite onyttigt måste man ju göra ibland haha. 

Har en tiggande hund här som är lite sugen på min macka så ska ge henne en liten bit ska hon få.

Men ska hålla på lite med photoshop nu tänkte jag.

Kram till er.

Av Linnea Lundkvist - 8 mars 2012 09:42

Hej på er!

Vi har precis läst upp våran läxa så nu är allt klart behöver inte oroa mig heller för det gick ju rätt så bra.

Snart är det rast och efter blir det idrott. Försov mjig imorse så min frukost får bli tyvärr på rasten.

Slutar lite tidifare idag också för ska till doktorn klockan 3 tror jag? Sen imorgon är jag ledig!! 

Haha kul att veta liksom.

Kram på er sötnosar :)

Bjuder på förrgårs bild.

 

Av Linnea Lundkvist - 7 mars 2012 23:04

Hej på er!

Förlåt för att jag inte bloggade mer ikväll typ, men kom hem vid 7 tiden tror jag och då direkt började jag med 

läxan som ska vara klar tills imorgon! Kom ju hem lite sent så skratta kan man ju dock göra.. 

Har sen dess skrivit klart allt nästan. Det är om tidingsartikel för nu har vi inne vecka och då har vi börjat

med massmedia heter det så mycket kommer det bli tyvärr.. Är inte nöjd med det men det får duga för

nu är jag riktigt trött och orkar faktiskt inte blogga mer nu, så ska ta en macka sen skriva klart lite grann

sen sova! Godnatt på er sötnosar sov så sött!

Kramisar Linnéa


           

Av Linnea Lundkvist - 7 mars 2012 18:15

Hej på er!

Sitter hos Jimmy och vi har spelat hela tiden GTA IV haha nördar vi är :) Ska alldeles strax dra hem,

egentligen skulle jag ha dragit hem vid 6 tiden men blev lite längre så ska dra när jag har bloggat klart.

Om han inte stoppar mig såklart plutten då :) Har inget intressant att skriva. Bara att det känns som om

man har sovit borta i ett år typ och inte träffat vänner eller Jimmy känns riktigt trist när man är borta, är iallafall

med han nu.

Kraam på er! :)

 
  

Av Linnea Lundkvist - 6 mars 2012 22:33

Hej på er!

Har pratat med Jennifer en stund i telefon om en massa saker, på fredag ska jag vara hennes fotograf 

kommer bli skit kul älskar ju att fota. Ja men innan dess har jag duschat och ja.. Jag ser ut som ett troll

när jag inte har borstat mitt hår kul. Har tagit lite bilder med webcamen så det får ni nöja med er just ikväll

har ju packat och dammsugit och moppat golvet ( heter det ens så?) så duktig jag är. Min mamma är nog

riktigt stolt :D Nu ska jag göra mig iordning och se om jag somnar ikväll också är riktigt trött så nu banne mig

ska jag sova hela denna natt för imorgon åker jag äntligen hem. Godnatt på er sötnosar sov så sött!

Kramisar Linnéa :)


Se så lockigt det är! Skit drygt..

 

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards