LinneaLundkvist

Alla inlägg under mars 2012

Av Linnea Lundkvist - 6 mars 2012 14:53

Hej på er!

Nu slutar vi snart får hoppas på att vi slutar lite tidigare fast tror det blir vid den vanliga tiden. Har ännu inte börjat

stänga ner men skulle forska efter namnteckning. Nu börjar min mage prata så snart som möjligt är man på

hemmet och då blir det att äta sen ta det lungt, packa ikväll för imorgon åker man äntligen hem

och kommer tillbaks till hemmet om 3 veckor! Hurra. Nu slutar vi.

Kram på er!

Av Linnea Lundkvist - 6 mars 2012 09:03

Hej på er!

Sitter och har lektion, för någon månad sen så fixade ju vår lärare en massa nya program på våra datorer

och ja nu letar vi om vi har alla program (lite sent på kommet) så det tar sin lilla tid.. Somnade igår för första

gången på några dagar sen.. Hade lampan tänd medans jag kollade på tv sen släckte jag lampan och då blev 

jag jätte trött så finally i fall a sleep! Nu ska jag forsätta.

Puss på er!

Bjuder på denna bild!

 

Av Linnea Lundkvist - 4 mars 2012 21:57

Hej på er!

Sportlovet är över och nu är det bara att sätta klockan på alarm igen då.. Det känns som att det har gått

längre en 1 vecka, hur hinner vi med saker egentligen? När dagarna går så otroligt fort. Kom iallafall nyss ut

ur en varm och skön dusch så ska nog kunna somna fort inatt får jag väl hoppas. Nej men nu ska jag kika lite

kläder på HM och lite skor sen blir det sängen så man orkar upp. Godnatt på er sötnosar sov så sött.

Kramisar Linnéa :)

Av Linnea Lundkvist - 4 mars 2012 20:02

Hej på er!

Tidigare idag var vi ut mot Erikslund och kikade lite, kollade efter skor men de kostade över 200-300 hade 

bara 150 med mig eftersom jag inte är hemma. Hittade en topp men tyckte de inte var så snyggt när man

provade den så sket it istället. Så hittade ingenting idag så småsur är man.. Sitter iallafall och kollar på 

kontoret, visste inte ens att de gick på tv så ah lite pinsamt ju.. Tror ni att man kunde somna inatt då?

Neee somnade 5 imorse vaknade 9 alltså 4 timmars sömn, men har klarat av dagen och söndagar är det

ju slapp dagar. Ska kika vidare på kontoret.

Kram på er.

Av Linnea Lundkvist - 3 mars 2012 21:10

Hej på er!

Förlåt för dålig update idag men har inte orkat och haft tid, packade ju som sagt tidigare idag sen gick jag

på promenad med pappa och hunden i det sköna vädret! Längtar redan tills det blir extra varmt så man kan

lägga sig på balkongen och sola och få lite färg. Igår när jag och mamma var på promenad så fick vi lite färg

vi båda var lite röda i ansiktet. Ja hade inte märkt det men Jimmy sa att jag var röd i ansiktet haha vilken koll

en del kan ha. Sitter iallafall och tittar på melodifestivalen det är ju andra chansen men inga bra låtar så vet inte

varför jag tittar men troligtvis är det väl för man vill veta vem som kommer till finalen. Imorgon är det söndag

och tror stan är stängd då eller så stänger de tidigare.. Hoppas det blir fint väder iallafall, de vill ju alla ha eller?

Ja men nu blev det ett långt inlägg så ska sluta skriva. Ha en trevlig kväll sötnosar. 

Kramisar.

Av Linnea Lundkvist - 2 mars 2012 23:04

Hej på er!

Har nyss ätit och är mätt och belåten som man säger hehe. Har varit med Jimmy hela dagen nästan, vi har

kikat 2 halv filmer som jag inte orkade se så vi satte oss vid datorn och spelade GTA. Drog hem vid tjugo i 8

och gick upp till Rasmus som spelade nåt spel, han säger att det är 2010 - 2012 värsta och läskigaste spel,

det var nåt med zombies typ haha. Nej men nu ska jag göra mig iordning sen sova är riktigt trött! 

Godnatt på er allesammans sov så sött!

Kramisar Linnéa :)

Av Linnea Lundkvist - 2 mars 2012 17:11

Hej på er!

Är med Jimmy, han spelar lite så då passade jag på att blogga lite grann. Ja inget speciellt händer denna 

fredag men imorgon blir det att åka till hemmet så det blir ju inge kul.. 3 dagar kvar sen börjar skolan igen..

Fast ska tänka posetivt det är snart påsklov sen sommarlov, tror vi kommer ha en studiedag också inna påsken?

Jaa men kommer inte på nåt att skriva.

Kraam på er!

Av Linnea Lundkvist - 2 mars 2012 00:21

Hej på er!

Var ju med Jennifer tidigare och vi hade as kul haha. Vi gick till Hälla och var där en stund sen ville Andy 

träffa oss så vi gick och mötte upp han, på vägen när vi skulle dra och möta upp han så ringde jag 118118

och frågade: vet ni varför man dansar till klassik muik? Tanten: Öhm nej men jag kan kolla. Jag: skynda dig 

bara. Tanten: Nej tyvärr hittar inget. Jag: Nehe men ni är ju 118118 ni borde vet allt ju det står ju så på reklamen.

Tanten: Nej inte vår reklam. Jag: Äsch ni suger så la jag på. Jag och Jennifer dog i skratt haha. Vi berättade för

Andy och han såg ut som ett frågetecken som satt på huvet men vi dog fortfarande av skratt hahaha.

Ja men nu ska jag ta lite juice sen göra mig iordning. Godnatt på er sov så sött allesammans!

Kramisar :)

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards