LinneaLundkvist

Alla inlägg den 2 februari 2012

Av Linnea Lundkvist - 2 februari 2012 22:19

Hej på er!

Sitter och tittar på film och läste även min kompis blogg. Glömde ju nämna att jag och Jennifer satt på en bänk, 

vi skulle ta lite foton så jag satte mig brevid henne då plöstligt faller bänken så båda börjar skratta som tusan!

Haha våran humor slår nog allt :D Skrattar faktiskt fortfarande när man tänker på dagen hahahah!

Hade det blivit en bild hade jag lagt upp det men vi var tyvärr fulla av skratt så det sket vi i.

Ska se klart filmen sen sova! Slutar tolv imorgon och äntligen är det fredag imorn!

Godnatt sov gott allesammans!

Kraam.

Av Linnea Lundkvist - 2 februari 2012 19:38

Hej på er!

Är riktigt sur, tänkte kolla på "Twiligt Eclipse" då hittar man inte skivan så har letat som en galning i mitt rum eller 

båda rummen så är riktigt förbannad. Laddar ner den just nu med svenskt text men det går lite segt och tror inte

vi har en sån där kabel till våran tv som man kan ha till min dator så får kolla på min egen data..

Fick ett tips av en tjej som hade samsung galaxy mini, tror kanske det får bli den beror på!

Men ska se vad det blir för mat först..

Kraam.


Av Linnea Lundkvist - 2 februari 2012 17:09

Hej på er!

Sitter och funderar litep å nya mobiler, har en sån här mobil:

 

Problemet är bara att det inte finns android i den.. Och jag är expert på att tappa saker.. Så om jag ska ha en ny mobil gäller det att jag inte ska tappa den! Har funderat på en samsung galaxy s2 som kostar 2499 en vit också!

Eller så får det bli samsung galaxy bara..

Får se hur det blir och vilken telefon jag ska köpa.

Kraam.

Av Linnea Lundkvist - 2 februari 2012 13:53

Här är en bild på de nya sedlarna vi kommer få år 2015. Vet inte om Astrid Lindgren kommer vara kvar men ser så ut

på bilden iallafall så förmodligen kommer hon vara det. Vad tycker ni om de nya sedlarna som kommer komma år 2015? Själv vet jag inte, tycker bara det kommer bli konstigt. 

Kraam på er!

Av Linnea Lundkvist - 2 februari 2012 09:21

Heeej på er! 

Ursäkta för mitt dåliga bloggandet! Det var faktiskt Jennifer som frågade om jag har bloggat någonting men

har inget intressant att skriva gav jag henne som ett svar och jaa det är ju faktiskt sant eftersom det inte har

varit något intressant. Meeen nu är jag tillbaka och ska verkligen försöka mera att blogga. 

Det är 4 månader kvar till skolavslutningen det har gått riktigt fort kan man ju säga. Idag slutar vi tre. 

Tänkte nästan stanna hemma eftersom att jag kände mig hängig igår och mamma sa det också. Men

tvingade mig upp och bara kände ännu en seg dag i skolan. Hoppas jag inte ar tappat några läsare pågrund 

av att jag inte har bloggat så mycket. Men isåfall ber jag om ursäkt och ska gott göra er! Men inte just nu!

Ska skriva klart om praktiken.

Kraaam på er!


Glad tjej som skalar potatis....

 

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards