LinneaLundkvist

Alla inlägg den 5 februari 2012

Av Linnea Lundkvist - 5 februari 2012 23:04

Hej på er!

Har lyssnat på lite musik och börjar bli lite små hungrig och de är ju för att jag inte åt så mycket mat,

hem lagad pizza var det och jag har aldrig gillat hem lagad pizza konstigt nog.. Och just nu har jag väldigt

problem med mitt finger. Tyvärr är ju plåstret och de så stort så kan knappt skriva så kul är det..

Nej men nu ska jag ta mig en macka sen göra mig iordning och lägga mig så man orkar av den sega måndagen

igen.. Godnatt på er alla sötnosar!

Kraam.

Av Linnea Lundkvist - 5 februari 2012 20:21

 

Ja som ni ser så har jag ett plåster på mitt finger för fingret ser ut som en buld i arslet!

Sur tjej! 

Av Linnea Lundkvist - 5 februari 2012 19:06

Hej på er!

Har nyss kommit hem, sitter och tittar på tv. Har nyss ätit upp mitt godis (plopp) och det gick väldigt fort

innan det tog slut på det iallafall! Blev lite snopen att godis kan ta slut så fort! Det är Ringaren i Notre Damm 2

lite fjantigt men har inget annat att kolla på så de får duga!

Kraam på er!


Av Linnea Lundkvist - 5 februari 2012 13:28

Hej på er!

Sitter och tittar lite på tv samtisigt som jag lyssnar på musik. Har inte gjort mig iordning än så ska göra det

snart. Tänkte fixa lite lunch först sen ska jag hoppa in i duschen. Blir att träffa Jimmy lite senare också!

Senare ikväll ska jag plugga tänkte jag. Första gången jag säger det och menar det också! Ne men tänkte 

har ändå inget att göra ikväll heller typ. Äta godis. I fredags var jag sjukt söt sugen fick typ panik haha.

Ne men ska gå och fixa lunch, får se om Rasmus också vill ha.

Kraam på er.  


Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards