LinneaLundkvist

Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Linnea Lundkvist - 4 februari 2012 22:01

Hej på er!

Har sätt att "Dead by April" och "Loreen" kom vidare till finalen vet inte om det är fler.

Tyckte ni det var rätt grupp som kom vidare till finalen?

Om inte vilken grupp tyckte ni skulle gå vidare?




Av Linnea Lundkvist - 4 februari 2012 21:06

Hej på er!

Tänkte blogga innan melodifestivalen men kom inte på något att skriva så gör det nu. Ja har iallafall fått

reda på vilka som är med det här året och inga som jag tycker är bra är med men får väl se om det dyker

upp några bra låtar. Ska faktiskt äta nu.

Kraam

Av Linnea Lundkvist - 4 februari 2012 17:15

Hej på er!

Har nyss druckit lite oboy och ätit två mackor, blev lite hungrig efter allt handlande idag. Man kan ju kalla för 

en otursdag idag också! Våran bil gick sönder när pappa skulle hämta min bror och hans kompis för de skulle

också handla, men då hann pappa bara komma runt elgiganten och då gick den sönder så vi fick skjuts 

hem när vi hade handlat klart iallafall. Just nu sitter jag och tittar på tv och väntar på att melodifestivalen

ska börja. Har hört att Shan Banan ska vara med och han hatar verkligen jag! Och jaa jag vet inte riktigt hur 

man stavar hans namn menmen. 

Kraam på er!

Bjuder på en nytagen bild!  

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards