LinneaLundkvist

Alla inlägg den 3 februari 2012

Av Linnea Lundkvist - 3 februari 2012 19:29

Hej på er!

Sitter och tittar på "superhjältarna" haha. Har tagit lite kort också! Det blir kycklingklubba och potatisklyftor

tror jag att det var. Är riktigt sugen på det, eftersom det var ett tag sen man åt det. Blir lite myskväll med

familjen ikväll ska se om de vill se en film med mig.

Kraam på er!


Bjuder på denna nytagen bild.


 

Av Linnea Lundkvist - 3 februari 2012 15:52

Hej på er!

Äntligen är det fredag och just nu är jag med Jimmy. Vi har kollat på film och nu så sitter han och spelar.

så då passade jag på att blogga medans. Tänkte snart dra hem. Imorgon är det ju melodifestivalen också!

Måste ju ses iallafall! Så familjekväll satsar jag på! God middag framför tvn med hela familjen mysigt!

Nee men nu ska jag kolla på när Jimmy spelar lite sen ska jag dra hem och dricka lite kaffe.

Kraam på er! Och ha en trevlig fredag kväll!

SoS

Av Linnea Lundkvist - 3 februari 2012 09:02

Hej på er!

Just nu har vi SOS! (sex och samlevnad) och vi ska leta efter nåt som är intressant. Så vi gick in på ungafakta

och så ska vi välja nåt ämne och allt skit. Jaa det låter inte intressant så ska faktiskt sluta skriva om det.

Slutar iallafall klockan 12. Ska forsätta att leta.

Kraam på er!

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards