LinneaLundkvist

Alla inlägg den 27 februari 2012

Av Linnea Lundkvist - 27 februari 2012 23:44

Hej på er!

Det här blir sista inlägget idag, vet att det inte har varit bra update men har bloggat två gånger iallafall så det

är ju nåt. Sitter och lyssnar på musik och ja, kollar runt facebook men inget händer iallafall.

Ska börja göra mig iordning är riktigt trött och kommer vara det imorgon också! Som tur är att det ju sportlov!

Annars hade jag nog dött, haha nejdå hade bara inte orkat isåfall. Men nu ska jag göra mig iordning.

Godnatt på er allesammans sov så sött.

Kramisar.

Av Linnea Lundkvist - 27 februari 2012 17:10

Hej på er!

Vi sitter fortfarande och lyssnar på musik. Väntar svar från Andy fortfarande men får väl se om han svarar

snart tror han fortfarande är kvar och dömmer eller vad han nu än gör. Kommer inte på så mycket att skriva

som alltid när jag skriver här på bloggen. Nee men ska vara mer social mot Jonas och Jimmy så får jag väl

hoppas på att Andy svarar snart! :)

Kraam på er!

Av Linnea Lundkvist - 27 februari 2012 16:01

Hej på er!

Är med Jimmy och Jonas, vi var ner till affären och köpte chips men det blev ju ingen dricka tyvärr..

Vi sitter iallafal och lyssnar på musik och chillar. Senare blir det ju att träffa Andy, smsade han när vi drog

ner till affären och det gick tydligen bra med dommar grejen! Kommer inte på så mycket att skriva så det

får nog räcka.

Kraam på er!

Av Linnea Lundkvist - 27 februari 2012 12:42

Hej på er!

Sitter och lyssnar på Takidas nya låt - You Learn, tror jag att det är, man får typ minnen i huvudet när man

lyssnar på den låten. Samtidigt är jag inne på facebook, fast det krånglar så jävla mycket just nu! 

Ska snart göra mig iordning haha har inte ens gjort det för jag är så slö just idag.

Lite senare blir det att träffa Jimmy, sen mot kvällen blir det att träffa Andy som är dommare idag tror jag.

Ne men ska göra mig iordning nu.

Kraam.

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards