LinneaLundkvist

Alla inlägg den 6 februari 2012

Av Linnea Lundkvist - 6 februari 2012 21:52

Hej på er!

Snart börjar NCIS och förmodligen kommer väl jag somna, är jätte trött och har ont i mitt dumma finger!

Har setat vid datorn sen jag kom hem så det känns som att jag har fyrkantiga ögoon.

Pappa är på innebandy och jag hade inte ens märkt att han hade åkt.. (intressant att skriva).

Ja men ska bädda lite sen vänta på att serien börjar. Så godnatt sötnosar!

Kraam.


 

Av Linnea Lundkvist - 6 februari 2012 18:52

Hej på er!

Idag har det varit en riktig seg och jobbig dag! Vi praktiserar nu på trä och jag säger bara det är skit tråkigt!

Har nördat med kompisarna som har fått mycket skratt på en hel dag... Kul att bli smittad..

Och lunchen i skolan var ju bara så äcklig! Jag och Jennifer åt potatis fast vi orkade inte skala potatisen så

jag gjorde ett hack i den och åt det som var i.. Jag kallade det bakpotatis haha..... Vi kan verkligen skämta till

det, vi borde få pris för att vi är så jäkla duktiga på att skämta, fast vi är ju duktigare på att skämma ut oss men

det bryr väl inte vi om haha.. Sitter vid pappas dator så ska hämta min dator och sätta mig i soffan med den

istället.

Kraam.

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards