LinneaLundkvist

Alla inlägg den 26 februari 2012

Av Linnea Lundkvist - 26 februari 2012 23:02

Hej på er!

Sitter och har typ skit tråkigt! Kikar facebook lite men inget speciellt händer ju så ska faktiskt göra mig 

iordning snart. Har ni tänkt på att det börjar bli VÅR!? De här två dagarna har det varit riktigt skönt väder 

solen börjar värma mer och snön och det kalla börjar försvinna äntligen kan man ju säga eller vad säger ni?

Ne men ska göra mig iordning nu så med detta inlägg säger jag godnatt och sov så sött allesammans!

Kramisar :)

Av Linnea Lundkvist - 26 februari 2012 20:59

Sitter och kikar på tv och äter lite PLOPP för jag verkligen älskar det! Haha neerå men det är riktigt gott.

På en del påsar står det ju puss lycka och allt det där you know så därför tänkte jag bjuda en bild

på en PLOPP. Hoppas verkligen ni blir sugna för det är ju jag som vanligt. 


Och med denna bild så säger jag bara: KRAAAM!!

 

Av Linnea Lundkvist - 26 februari 2012 19:39

Hej på er!

Allt är fixat och ja det är ingen ide att ta upp det som har hänt här, men säger bara att "livet går vidare".

Kommer så småning om berätta men inte just nu för känner inte för det tyvärr. Det blev inte av att träffa Andy

så får se hur det blir imorgon. Var med Jimmy för ett tag sen, kände för att gå dit en stund.

Kim och Cassandra är här och stannar över natten mysigt! Cassandra sover just nu hon är förmodligen 

jätte trött. Ska se på nåt annat än Svärdet i stenen som Cassandra skulle kolla på men så blev det ju inte!

Kraam på er!


Här får ni två bilder på två sömntutor.

   

Av Linnea Lundkvist - 26 februari 2012 13:02

Hej på er!

Sitter just nu och väntar på att en person ska höra av sig. Lite senare blir det att träffa Andy sen får vi se om

Soren och Jennifer hänger på. Har nyss gjort mig iordning och snackat med Jennifer en stund, tog nyss lite

PLOPP också för kände att det behövdes haha. Smsar med Jimmy men han är lite seg på att svara

plutten då :D Haha nerå, men ska kika lite på tv sen fixa lite saker tror jag,

om inget annat kommer i vägen såklart.

Kraam på er!


Bjuder på en ny tagen bild.

 

Av Linnea Lundkvist - 26 februari 2012 00:04

Hej på er!

Förlåt att jag inte har bloggat så mycket idag. Har kikat på tv hela dagen och bara kikat facebook hela tiden!

Imorgon blir det att träffa Andy en stund, innan det så ska man fixa en massa saker som jag inte kommer att ta

upp här just nu! Är riktigt trött och ändå sitter man här och bloggar för eran skull? Snällt gjort Linnéa :)

Ne men ska ta en PLOPP sen göra mig iordning för att sova. Vet att det har varit dåligt med bilder men ska

försöka att ta nya lite då & då, kan inte lova men kan iallafall lova att jag ska försöka!

Godnatt på er allesammans och sov så sött!

Kramisar Linnéa

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards