LinneaLundkvist

Alla inlägg under juni 2011

Av Linnea Lundkvist - 24 juni 2011 16:41

Hejsan.

Nu har jag packat klart, allt var inte ner packat så därför fick jag packa ner det som

skulle med. Men blir bara borta tills imorgon sen sover han hos mig så bloggar nog mer ikväll eller nått. Men ha en trevlig midsommar kväll och natt. Kram :)

Av Linnea Lundkvist - 24 juni 2011 14:54

Nu har man packat klart, medans jag packade kläder så letade jag efter sladden som man överför bilder på. Hittade den inte först så letade i mitt rum och där låg den på golvet, måste dock städa det snart. Men överförde bilder så man kan lägga in lite nya bilder :) Det var länge sen man gjorde det så tyckte det var dags att lägga in lite nya. Men tar med mig sladden till älskling så kommer ta foton där oxå så lägger in mer ikväll eller imorgon. Köpte ingen kamera idag, vi får se när jag gör det, eller om jag inte får en av Danne. Men jaja hörs senare. Kram (:


    

Av Linnea Lundkvist - 24 juni 2011 14:15

Ja glad midsommar allihoppa!

Hoppas ni får en jätte trevlig kväll, för det kommer jag ha iallafall. Vaknade vid halv 11. Och blev lite stressad för vi skulle hämta Uffe för han skulle hänga med till Erikslund, men det blev aldrig av så vi åkte själva istället. Det blir att sova hos

älskling ikväll för han kunde inte komma. Så sover han hos mig imorgon, och imorgon vet jag inte vad som händer. Det kanske blir att träffa Jennifer eller nått

tror jag. Men har nyss käkat lunch. Köttbullar, potatis, prinskorv, rödbetssallad.

Och ska börja packa snart. Kommer hem imorgon eftermiddag tror jag iallafall.

Men ska nog börja packa lite nu sen spela lite cod 2, ha en trevlig kväll allihoppa!

Kram.

Av Linnea Lundkvist - 23 juni 2011 23:14

Godkväll :)

När pappa kom så åkte vi ut till Ica Maxi där mamma var och handlade medans pappa hämtade mig. Vi köpte mat till imorgon. Och imorgon blir det att fira midsommar hos älskling, så sover han hos mig på lördagen. Och imorgon ska vi till Erikslund och shoppa tror jag. Vet inte om jag ska köpa en kamera eller köpa kläder, får fundera

på det. Vet inte om Danne skulle köpa nån till mig, han sa det men vi får se. Men har iallafall spelat cod 4 medans man snackade med Danne. Han möblerade om sitt rum så det ska bli spännande att se hur det blev imorgon. Men nu ska jag sova är skit trött. Undra varför egentligen? Hoppas man vaknar vid 10 eller 11 imorgon. Men GODNATT!! :)

Av Linnea Lundkvist - 23 juni 2011 14:57

Hejsan.

Tyvär så kunde jag inte somna om imorse så jag kollade på tv efter att jag hade

bloggat klart. Vi var ner på stan vid halv 11, vi gick runt och kollade vart vi skulle

fika vi hittade ett ställe minns inte vad det heter, men jag köpte bara cola.

När vi kom tillbaks så bakade jag och Lina en kladdkaka, medans vi väntade på att den skulle bli klar så kollade vi på film. Och nu väntar jag på att pappa ska komma

så man kan få åka hem någongång. Har inte fått något svar från Lotte än så får ringa henne sen eller så väntar jag tills imorgon men vill helst ha svar ikväll.

Men nu ska jag stänga av datorn och packa ner den så jag inte glömmer kvar den.

Men ha det bra. Ciao

Av Linnea Lundkvist - 23 juni 2011 06:49

Godmorgon.

Vaknade väldigt tidigt som jag inte hade önskat direkt.

Men gick upp och åt frukost och sitter nu här i pyjamas. Hade dock velat vakna vid 9-10 tiden men så är det ibland. Idag skulle det bli spöregn hela dagen. Men är inte deppig för det! Och lite senare blir det stan. Sen måste jag packa, undrar om jag ska göra det innan vi åker ner till stan eller om jag gör det när vi kommer tillbaka hmm.. Äh vi får se hur jag gör. Men nu ska jag sätta på musik o det så bloggar mer senare. Ciao

Av Linnea Lundkvist - 23 juni 2011 00:39

Hej.

Klockan är tjugo i ett och mina ögonlock orkar knappt längre för är skit trött.

Så ska gå och borsta tänderna och sen gå och lägga mig.

Imorgon ska vi till stan och fika. Ska städa o det också för ska hem. Och på fredag

blir det att fira midsommar med mammas kompis Lotte, vi får se om Danne kunde komma. Skickade ett meddelande till Lotte på facebook och frågade om det blir

nått på fredag, har inte fått nått svar än men hoppas att få svaret imorgon.

Men ska gå och borsta tänderna nu och sen sova. Så godnatt allesammans bloggar

mer imorgon. Ciao

Av Linnea Lundkvist - 22 juni 2011 18:42

Hejsan.

När vi gick ut så såg vi en cykel som tillhörde oss tydligen, så när vi gick tillbaka och lämnade cykeln så gick vi en promenad runt området bara. Och när vi kom tillbaka från promenaden så var polisen här och pratade med Emma om cykeln.

Men hela dagen har varit tråkig ju, har inte gjort någonting än att lyssna på musik och kollat på film. Skönt att komma hem imorgon, vi gick till Ica för att köpa mjölk

och bröd köpte glass också. Men ska väl gå och kolla på film igen så bloggar mer ikväll eller så gör jag det imorgon. Ciao

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards