LinneaLundkvist

Alla inlägg under juni 2011

Av Linnea Lundkvist - 1 juni 2011 17:10

HejHej!!


Skulle blogga för ett tag sen men då kunde inte webbsidan hittas så fick vänta ett tag tills den började funka igen. Det kanske blir att älskling sover hos mig idag, mamma skulle tänka på saken. Men här är bilder på nyckelgrejen som jag fick av älskling igår :) Dom blev lite suddiga men dom duger iallafall.




     


Av Linnea Lundkvist - 1 juni 2011 15:22

HejHej!!


Vaknade jag tjugo över 6, gick upp och gjorde mig iordning och åt frukost. Klockan 7 cyklade jag till Jimmy och då ringde älskling mig. På väg till skolan mötte jag upp Jennifer, så vi snackade lite grann, det blir att vara med henne på fredag kanske beror på hur länge jag stannar hos Danne. Men annars så skulle vi bestämma en annan dag. Men kom till skolan vid hal 8 typ, Danne kom vid tjugo i 8. Så vi gick och snackade lite satte oss på en bänk med Simon o Jimmy och Gustav. Jag råkade somna till för jag var skit trött.. Men Danne lät mig sova tills vi började, vi jobbade bara i nån timme tror jag för tio i 9 så gick vi ut på rast till kvart över 9 för då skulle vi mötas vid parkeringen för vi skulle åka till kit. Så när vi kom fram till Kit så gick jag Simon Jimmy Josefin Linda Emelie och Markus till en fotbollsplan och spelade lite fotboll ett tag. Sen blev det att gå in och ge Simon ( assistent ) lite papper som vi hade gjort för att önska han lycka till på hans nya jobb. Sen gick alla ut igen oså grillade vi hamburgare. Efteråt solade jag och Simon Jimmy Linda och Emelie ett tag. Sen gick vi och spelade kubb. Tror jag fick lite färg på mig. Men imorgon blir det att åka till älskling och sova där till fredagen eller lördag vi får se. Tror inte han kommer hit ikväll. Hans klass har åkt till Örebro och kommer hem vid 7 tiden så ska höra med han senare. Men nu blev det ett långt inlägg, så ska kika lite på tv eller så ska jag ut och sola men solen verkar gå fram och tillbaks så det får bli lite senare. Så ciao ♥

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards