LinneaLundkvist

Alla inlägg under juni 2011

Av Linnea Lundkvist - 8 juni 2011 20:00

HejHej!!


Efter att jag hade bloggat klart så gick jag och tog oboy men åt inget. Snackade med älskling tills jag kom till Jimmy, Danne mådde inte så bra så då frågade jag Jimmy om vi kunde åka ut till han, så det blev att ta bussen till stan, men vi missade den bussen som man kommer till Danne så vi fick vänta i 1 timma och 5 minuter! Skit segt men vi kom fram rätt fort, men vi var bara där i en timme för sen blev vi hämtade av Jimmys pappa. Men tror jag ska ut imorgon igen till älskling, om inte Jennifer hör av sig då. Så det blir direkt efter skolan. Men nu ska jag o pappa hämta min packning så bloggar lite senare ikväll. Ciao ♥

Av Linnea Lundkvist - 8 juni 2011 15:20

HejHej!!


Vaknade klockan 6 gick upp och gjorde mig iordning och åt frukost gick till bussen vid tio i 7, bussen kom fem i. Hade vanlig lektion tills rasten sen skulle vi iväg och bada på löga. Och det har vi gjort resten av dagen. Ska snart dra till Jimmy ska bara käka och snacka klart med älskling så bloggar när jag kommer hem. Ciao ♥



Av Linnea Lundkvist - 7 juni 2011 21:22

HejHej!!


Vaknade kvart över 6 imorse, hann aldrig blogga det var lite stressigt. Men skoldagen gick ju inte direkt bra om man säger så. Men lektionerna var som vanligt, slutade klockan tjugo i 2. När man kom till hemmet så gick jag ut och solade, solade i 1 timme typ. Ringde älskling efter ett tag, sen åkte jag och Micke till en tjej som heter Jennifer som oxå går här, hon hade råkat fått med sig mina nycklar så var tvungen att hämta dom. Men nu ska jag prata lite med älskling så bloggar imorgon bitti. Ciao ♥

Av Linnea Lundkvist - 7 juni 2011 00:11

HejHej!!


kan inte sova har vridit mig och vänt mig men det går inte. Har så mycket tankar i huvet som bara far runt, vill att det slutar men det kommer ta tid. Men ska nog försöka igen. Så bloggar mer ifall jag inte kommer somna om iallafall. Ciao ♥

Av Linnea Lundkvist - 6 juni 2011 22:08

HejHej!!


Danne ringde mig efter ett tag sen, vi snackade lite oså. Imorgon tar man bussen klockan 06,55 så det blir att gå upp 6. Men för några timmar sen så åt vi tårta, och efter vi hade badat så stannade vi på vägen och köpte max hamburgare så var man skit mätt och senare skulle man ju käka tårta så man fick i sig rätt mycket idag. Men nu ska jag stänga av datan och sen sova har inte sovit bra inatt och känner att jag behöver sömn så bloggar imorgon bitti igen. Ciao ♥

Av Linnea Lundkvist - 6 juni 2011 20:47

HejHej!!


Vill verkligen inte må såhär, genom att få reda på mer så mår jag ännu sämre. Försöker få tag på Danne men han verkar vara ute eller nått. Och imorgon lär man må lika dåligt som idag. Är skit rädd just nu, det är Danne också. Men hoppas han ringer snart. Ska iallafall fixa klart allt som ska med imorgon till skolan så bloggar senare ikväll eller imorgon bitti. Ciao ♥

Av Linnea Lundkvist - 6 juni 2011 18:11

HejHej!!


Nu är vi tillbaks från Härke eller vad det nu hette. Det var härligt därborta fick rensa tankarna ett litet tag iallafall. Men nu ska jag hjälpa Sanna med en pjäs som hon är med i. Det är om nån mobbning eller nått tror jag så hinner inte blogga så mycket just nu. Hon måste kunna allt utantill tills på lördag så ska hjälpa henne nu tänkte jag, innan Danne ringer. Så bloggar lite senare ikväll typ. Ciao ♥

Av Linnea Lundkvist - 6 juni 2011 13:33

HejHej!!


Snart blir det att sätta på sig bikini och dra iväg o bada o sola, vet inte vad stället heter men nånstans är det iallafall. Har nyss käkat lunch, korv med bröd. Ringde Danne för en liten stund sen men han svarade inte, tror han var ute eller nått. Men vi får se om han hör av sig. Men nu ska jag gå och sätta på mig bikini sen göra sig klar för avfärd så kommer vi tillbaks på kvällen tror jag. Behöver tänka på annat nu istället för det som har hänt, så det blir skönt att komma iväg. Men bloggar när vi kommer tillbaka, runt kvällen lär det bli. Ciao ♥

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards