LinneaLundkvist

Alla inlägg den 1 juli 2011

Av Linnea Lundkvist - 1 juli 2011 21:33

Hejsan.

Vi åkte aldrig till Dalarna idag för pappa skulle lämna in jobba bilen på verkstan

och han visste inte hur lång tid det skulle ta att fixa den, så vi kanske ska åka

imorgon istället. Men klockan 2 blev den klar så då åkte vi och hämta den och mamma o jag åkte hem i förväg så kom pappa lite senare, när pappa kom hem så

åkte jag o han till Djurmagazinet. Sen när vi kom hem så vilade mamma så då satt jag o pappa och kollade på film, sen var Danne på Konsum så då gick jag och mötte

upp honom sen när vi kom hem till mig så cyklade vi ner till Konsum igen och handlade cola och godis. Sen var det mat, och nu sitter jag och älskling vid varsin

data och spelar. Danne spelar CS o jag spelar Cod 2, men nu ska jag forsätta spela.

Ciao      

Av Linnea Lundkvist - 1 juli 2011 12:48

Hejsan.

Nu har jag dammsugit och mamma o pappa är iväg med pappas jobbabil så mamma måste ha våran bil så pappa kan komma hem annars får han ju gå, så medans dom är iväg så har jag dammsugit vardagsrummet, hallen och snart köket. Men idag ska

vi hälsa på min lillebror som är på kollo så det blir att dra iväg till Dalarna senare när dom kommer hem tror jag. Och älskling kanske sover hos mig idag vi får se hur det blir. Men nu ska jag forsätta att dammsuga sen måste jag göra mig iordning, tror jag tar med mig datorn när vi drar till Dalarna för hittar inte min mp3 sladd som man laddar mp3 på.. Men ha det bra i det fina vädret. Hejdå

Av Linnea Lundkvist - 1 juli 2011 00:10

Hejsan.

Snackade med älskling ett tag och medans vi snackade så fick jag logga in på hans

Steam och spela lite hihi gulligt :) Men imorgon blir det av till Dalarna för att hälsa

på min lillebror som är på kollo. Vi ska åka och köpa fika så det blir mysigt hoppas på

fint väder. Men nu ska jag sova har sovit så dåligt dom här två nätterna på grund

av värmen men klagar inte den är underbar också. Men ska göra mig iordning så

natti alla sov så sött.



   

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards