LinneaLundkvist

Alla inlägg den 28 juli 2011

Av Linnea Lundkvist - 28 juli 2011 20:15

Bilderna kommer här!

Njut.

Melvin. När vi var på Halmstad tåget.

  En bild när vi satt i bilen.   Sara och Edvin och Pernilla i bakgrunden.   Sara & Edvin och Roland bakom dom.   Martin.   Stefan vann 75 kronor på triss.   Alina.   Stefans & Karins Veranda   Martin.   Älskling & Martin   Natalie & Martin och älskling.   Chillar på studsmattan.   Pernilla håller koll på Melvin o Edvnin när dom leker.   Edvin!   Vill lära sig köra bil.   Älskling som tog fotbollen ifrån mig.   Sara & Martin och Stefan   Roland och Ing-Marie   Melvin och Edvin.   Sara & Martin o Roland och Stefan sitter och steker i den härliga värmen.   Martin & Roland och Stefan njuter av vädret och alla barnen som busade.   Det var riktigt varmt den dagen.   Karin och Alina.   Alina som ville vara med o leka.   Sara & Edvin.   Fågel.   Roland och Danne pratar med fågeln.   Vi var på någon sorts nöjespark.   Fågeln igen.   Edvin ville åka kana.   Han ville åka igen.   Till slut ville Melvin också åka.   Älskling och jag håller hand i hand.   För älskar dig av hela mitt hjärta.   Ville spela cool framför alla barnen.   Älskling sitter o njuter.   Söta lilla Alina.   Melvin och Natalie åkte en tur med hästvagn.   Lilla Alina som var trött när vi var på väg till en kompis.   Det var alla bilder hoppas ni blev nöjda:)

Av Linnea Lundkvist - 28 juli 2011 18:10

Hejsan.

Det blev inget bloggande innan jag åkte men hade så mycket att packa o det.

Men iallafall älskling åkte hem vid halv 4 tiden, och när han hade åkt hem så packade jag klart det som skulle packas. Sen klockan halv 5 så skjutsade pappa mig till hemmet. Och nu sitter jag här o bloggar. Lite senare ska vi käka Max hamburgare

så det ska bli gott, det var fett länge sen jag åt det.. Håller på o överför bilderna

på datorn nu så bilder kommer senare när det är klart så håll utkik.

Av Linnea Lundkvist - 28 juli 2011 12:51

Hejsan.

Vi gick och la oss vid 12 tiden och somnade inte förän 2 för det var så jävla varmt.

Vi vaknade klockan halv 1, fast jag gick upp lite tidigare och sen gick ja o la mig igen. Men vi gick upp och käkade frukost och snart ska vi nog hoppa in i duschen.

Men idag åker älskling hem och jag åker iväg tills på måndag, buuuh för det!

Men har inte tid att blogga nu så bloggar mer senare innan jag åker tror jag det

blir.

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards