LinneaLundkvist

Alla inlägg den 7 juli 2011

Av Linnea Lundkvist - 7 juli 2011 19:59

Hejsan.

I några dar nu så har det varit dålig uppdatering, men det är för att jag har varit med älskling och inte haft tid att blogga så ligger det till iallafall. Men Danne kom till mig på måndag morgon som jag tror att ni vet, tror jag bloggade den dagen, vi åkte till polishuset och fixade id kort till tåg resan efter det så åkte vi hem till mig och åt sen fick vi skjuts hem till Danne och jag stannade där tills idag, när vi kom hem till

Danne så spelade vi lite sen gick vi ut. Vi gick och la oss vid 1 somnade inte förän

2 tror jag. Vi vaknade vid 10 tiden gick upp och åt frukost, och kollade på film och drack te till mysigt var det, sen idag så vid 2 till 3 tiden fick vi skjuts av Ullrika 

när vi kom hem till mig så gick jag Danne Rasmus till framnäs och bada. Och vid halv 7 blev vi hämtade. När vi kom hem igen så åt vi mat, sen nu så sitter vi här och pratar och Rasmus spelar. Men lägger in bilderna senare ikväll för jag orkade inte

i tisdags så då gör jag det ikväll. Men ska vara social mot dom två nu så hörs sen. Hejdå.

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards