LinneaLundkvist

Alla inlägg den 9 juli 2011

Av Linnea Lundkvist - 9 juli 2011 22:58

Hejsan.

Efter att jag hade ätit jordgubbar så kollade jag när Rasmus spelade Xbox, efter

en stund så gick jag till köket och snackade i telefon sen kom mamma in så då gick jag ut på balkongen istället. Men nu sitter jag här och har tråkigt, imorgon kommer älskling så då blir det ingen sov morgon till halv 12 iallafall! Sen imorn så blir det

att packa och på måndag packa lite mer sen på tisdag drar vi äntligen till Halmstad!

Men nu ska jag kika på när Rasmus spelar igen så bloggar mer sen. Hejdå

Av Linnea Lundkvist - 9 juli 2011 22:13

Hejsan.

När vi kom hem så spelade jag och Rasmus xbox och håller fortfarande på, när Rasmus spelade lite så gick jag till mamma och pappa som satt på balkongen och för

första gången vaxade jag benen, det gjorde skit ont! Gör aldrig det, lovar det gör skit ont! Och mamma o pappa bara skratta.. Men nu ska jag spela lite så bloggar mer sen. Hejdå.

Av Linnea Lundkvist - 9 juli 2011 16:34


Hejsan.

Nu startar frågestunden och den slutar om 11 dagar. Så passa på att fråga nu!


Av Linnea Lundkvist - 9 juli 2011 15:23

Hejsan.

Klockan halv 1 så cyklade jag älskling och Rasmus till Viksäng för att hämta Dannes cykel. När han hade hämtat den så cyklade vi ner till PowerMeet, det var inte lika

mycket folk då som det var igår. Men efter en timme så cyklade vi in till stan och kikade runt. Sen gick Rasmus och Danne in till Coop och köpte cola, sen cyklade vi hem. Och snart ska jag och älskling käka lunch sen cykar vi nog ner till Powermeet igen.


  

Av Linnea Lundkvist - 9 juli 2011 12:08

Hejsan.

Fick ingen bra sömn inatt somnade inte förän 1 halv 2, vaknade vid 11 och slumrade

till halv 12 istället. Och gick ner och åt frukost med mamma pappa Rasmus. Sen

kom älskling vid tio i 12 åt med oss och nu ska jag göra mig iordning och allt.

Bloggar mer sen när vi kommer hem efter PowerMeet. Hejdå.

Av Linnea Lundkvist - 9 juli 2011 01:49

Hejsan.

Kollade inte så länge på tv för var trött så gjorde iordning mig för att sova och tar 

med mig min mp3 upp och lyssnar på lite musik för att bli avkopplad stänger av 

musiken och blundar och efter 10 minuter så blev jag pigg!! Så nu sitter jag här

och är as trött men kan inte sova. Så får väl sitta vid datan ett litet tag för att jag

ska bli tröttare. Tror dock inte att det funkar men vi får väl se. Men ska kolla runt

lite på internet eller nått så bloggar väl mer sen eller imorgon om jag somnar.

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards