LinneaLundkvist

Alla inlägg den 22 juli 2011

Av Linnea Lundkvist - 22 juli 2011 19:15

Hejsan.

Nu är vi framme hos Kim som vi är hos, vi kom fram vid halv 5 tiden typ.

När vi kom fram så satte vi oss ner och pratade lite. Jag och Rasmus tog en cykel

tur runt området. Och nu ska vi äta middag. Imorgon blir det att åka till affärer och kolla runt lite. Har mina 500 som jag inte använde när jag var i Halmstad så ska slösa dom nu tänkte jag. Men har med mig kameran så det blir bilder ikväll och imorgon tror jag men har ingen usb så det får blir när jag kommer hem. Bloggar nog mer imorgon eller så gör jag det senare ikväll.

Av Linnea Lundkvist - 22 juli 2011 11:59

Hejsan.

Gick och la mig vid 12 tiden igår och kunde inte sova så kollade lite på tv, när jag väl

kollade så började det åska så väckte pappa och vi gick ner och stängde av allt sen somnade jag. Och imorse vaknade jag vid halv 9 av att det regnade och åskade igen så det var bara att gå upp.. Men har inte tid att blogga för vi ska iväg om 59 minuter till Sandviken så det är lite brådis. Men Jennifer ville se hur håret blev och det ville väl ni också tror jag.. Men man ser nog ingen skillnad.

Så här får ni en bild.


 


Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards