LinneaLundkvist

Alla inlägg den 4 juli 2011

Av Linnea Lundkvist - 4 juli 2011 21:14

Hejsan.

Efter vi hade fikat klart så hämtade vi moster och åkte till Hälla för att köpa en ny

bikini och ett nytt linne. Bilder kommer sen! Efter vi hade vart på Hälla så skjutsade

pappa hem moster och vi fick skjuts ner till stan. Vi gick in till Smart Gaming men

det var stängt så vi gick in på Punkt istället och kollade runt lite grann. Vi gick en

promenad hem, inte så skönt med vädret men det var skönt att komma ut lite

grann. Men nu ska jag gå upp till Danne och göra han sällskap, bilderna kommer iallafall ikväll så håll utkik :) Hejdå.

Av Linnea Lundkvist - 4 juli 2011 16:26

Hejsan.

Efter vi hade ätit så gick vi upp och spelade lite i några timmar, sen hade vi tråkigt så vi bakade en sockerkaka. När den stog i ugnen så gick vi ut med Molly och gick till Konsum och handlade cola. Känner mig " stolt " att vi har bakat eftersom det uppskattas av föräldrarna! Den ser riktigt smarrig ut så hoppas den smakar smarrig också. Älskling sitter däruppe och spelar, tog lite bilder som ni ska få se! Moster ringde så vi ska dra till Hälla efter vi har fikat! Men nu ska jag duka fram allt så bloggar mer senare. Hejdå!


       

Av Linnea Lundkvist - 4 juli 2011 11:56

Hejsan.

Nu håller vi på och lagar lunch, det blir korv med bröd. Danne håller på med korven

för den har varit i frysen. Sen blir det att dra ner till stan en liten stund, ska ändå kolla på lite kläder så då har vi nått att göra. Men nu ska jag hjälpa älskling med lunchen så hörs senare. Hejdå

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards