LinneaLundkvist

Alla inlägg den 23 juli 2011

Av Linnea Lundkvist - 23 juli 2011 23:23

Hejsan.

Har nyss snackat med älskling i telefon och han snackade lite med Cassandra också.

Vi har kollat på film och käkat lite, och ätit chips och dricka. Och imorgon åker vi hem ska bli skönt, men hoppas på bättre sömn imorgon natt. Men nu ska vi alla sova

så bloggar mer imorgon eller så gör jag det när vi kommer hem. Natti!

Av Linnea Lundkvist - 23 juli 2011 17:24

Hejsan.

Nu är vi hemma från shopping rundan, har typ 120 kvar nästan slösat alla mina 500.

Känns skönt att bli av med dom vet inte varför direkt. Men resten ska jag spara om det går haha. Köpte ett par shorts en topp och linne tror jag de var, och ett par strumpbyxor men det skulle jag inte köpa, så får lämna tillbaks dom när vi kommer till Västerås. Men nu ska jag spela lite Wii med Cassandra. Sen får vi se om min älskling ringer. Hoppas, saknar han fett mycket.

Av Linnea Lundkvist - 23 juli 2011 13:42

Hejsan.

Nu har vi kollat på film i en timma tror jag? Och snart ska vi iväg och shoppa.

Vet inte riktigt hur länge vi blir borta men det lär väl bli några timmar.

Men nu ska jag fixa mig och göra mig klar så hörs senare. Oj nu blev det ett kort inlägg men lovar att det blir ett inlägg när vi kommer tillbaks.

Av Linnea Lundkvist - 23 juli 2011 11:30

Hejsan.

Det blev inget mer bloggande igår var ganska trött efter maten o det, satt och kollade på film lite grann med Rasmus och Cassandra. Vi gick och la oss klockan 12 halv 1 tror jag klockan var. Idag händer det nog inte så mycket, förmodligen blir det att åka till den där shopping affären som jag inte vet vad den heter riktigt. Eller så stannar vi bara hemma idag och tar det lungt, det är inte så bra väder regn typ hela tiden. Men nu ska jag gå ut och prata med dom andra lite grann så förmodligen blir det ett till inlägg senare eller så blir det ikväll.

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards