LinneaLundkvist

Alla inlägg den 8 juli 2011

Av Linnea Lundkvist - 8 juli 2011 23:43

Hejsan.

Har funderat lite på att ha en frågestund.. Men sist jag hade det så fick man inga

frågor alls så vet inte riktigt, men tror jag ger er en chans till då. På måndag startar den och slutar på en onsdag då vi kommer hem från Halmstad. För nu när jag ser att ni verkligen följer den så hoppas jag verkligen på att ni frågar! Fast tror jag startar den imorgon så får ni er tid! Men nu ska jag kolla runt och sen se på tv så säger godnatt om jag inte bloggar lite mer sen. Förresten den här låten är så fin man börjar nästan gråta!


Av Linnea Lundkvist - 8 juli 2011 23:15

Hejsan.

Det blev att jag o mamma och pappa satt ute på balkongen och snackade lite grann,

samtidigt grillade vi och hade musik på,så det var rätt tidpunkt att prata. När allt var klart så gick vi in och åt och nu lyssnar jag på musik och har tråkigt, funderar

på att börja packa men det är lite tidigt så gör det imorgon. Och vid 12 tiden så kommer älskling så ska vi cykla ner till stan där det är Powermeet, får se om vi ser

några vi känner. Men tror jag ska kolla på lite tv. Bloggar mer senare, plus att statistiken har gått upp ännu mer! Har 27 besökare! Kul att veta att folk följer bloggen! :)

Av Linnea Lundkvist - 8 juli 2011 21:08

Hejsan.

Vi cyklade vid halv 6 tiden till PowerMeet med Maria och Sonny. Härligt varmt väder,

man bara kände hur det värmde på i kroppen. Men nu är vi hemma och är hungriga,

älskling har klippt sig idag han blev fett söt :) Fast det är han alltid såklart. Men nu

ska jag hjälpa mamma med maten för jag har inget att göra. Bloggar mer sen och tyvärr jag tog inte med mig mobilen så har inga bilder.

Av Linnea Lundkvist - 8 juli 2011 16:52

Hejsan.

Det blir att jag o älskling åker till PowerMeet imorgon istället för Melvin håller på och

bli sjuk så därför blev det inget idag. Men pappa jag o Rasmus ska ta en cykel tur

ner till stan och kika på bilarna. Men nu har vi iallafall fått nått i oss så nu ska vi cykla i den heta värmen och kolla! Tar med mig mobilen, inte säkert att jag tar

kort men vi får se. Om det blir så så lägger jag in bilderna ikväll eller imorgon. Ha det bra så länge iallafall. Hejdå.

Av Linnea Lundkvist - 8 juli 2011 15:35

Hejsan.

Nu är vi nästan klara med balkongen lite saker kvar är det men det tar vi bort

när vi kommer hem tror jag. Älskling har inte ringt än och det börjar bli lite tråkigt

eftersom man vill ge honom svar och allt, men han ringer väl snart får jag hoppas.

Men nu ska jag ta nått att äta sen får jag försöka att nå honom, så bloggar när vi kommer hem ikväll. Hejdå.

Av Linnea Lundkvist - 8 juli 2011 15:03

Hejsan.

Spelade lite efter att jag bloggade, sen ringde älskling så då snackade vi lite,

idag är det ju Powermeet så Danne frågade om vi skulle gå dit, så det blir att gå dit

med pappa Rasmus och älskling. När mamma och pappa kom hem så började mamma och jag städa balkongen för den behövde verkligen det så medans solen sken så fick

vi nog lite färg på ryggen båda två. Men nu dammsuger mamma och jag ska väl

hjälpa till hörs sen. Hejdå.


   

Av Linnea Lundkvist - 8 juli 2011 12:23

Hejsan.

Nu har jag o Rasmus ätit klart och här får ni bilderna!

Förlåt för att ni fick vänta så länge!

     

Av Linnea Lundkvist - 8 juli 2011 12:04

Hejsan.

Somnade vid halv 3 inatt, vaknade vid 11 och gick upp vid halv 12. Mamma och pappa är och handlar så sitter och äter med Rasmus. Skönt att ha honom hemma efter 2 och en halv vecka på kollo! Han tycker nog också det är skönt att vara hemma. Men statistiken verkar ha kommit upp lite har redan 14 besökare idag!

Kul att veta att folk följer bloggen. Men nu ska jag forsätta att käka med Rasmus så bloggar mer senare och då kommer bilderna också! Så håll utkik en stund nu :)

Hejdå.

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards