LinneaLundkvist

Alla inlägg den 8 juli 2011

Av Linnea Lundkvist - 8 juli 2011 01:45

Hejsan.

Efter att jag hade bloggat klart så gick jag in till mitt rum och la mig i sängen ett tag

efter en stund kom älskling och gjorde lite sällskap, han blev hämtad vid halv 10 typ.

När han hade åkt så gick jag upp till Rasmus och spelade lite CS, han spelade på

Playstation så vi satt och nörda lite. Men spelar ett spel som är lite drygt för man

har inte klarat ut det riktigt och egentligen så ska jag sova för är trött efter badet.

Men orkade inte lägga in bilder så det får bli imorgon kanske. Och det är bara 4 dar

kvar till vi åker till Halmstad!! Taggad som fan! Dock har jag ingen kamera men får

se om Carro kanske hittar sin hemma så kanske jag fick låna den. Men ska nog

sova nu är trött så godnatt! 

Av Linnea Lundkvist - 8 juli 2011 00:00

Hejsan.

Har funderat lite på att ha en frågestund.. Men sist jag hade det så fick man inga

frågor alls så vet inte riktigt, men tror jag ger er en chans till då. På måndag startar den och slutar på en onsdag då vi kommer hem från Halmstad. För nu när jag ser att ni verkligen följer den så hoppas jag verkligen på att ni frågar! Fast tror jag startar den imorgon så får ni er tid! Men nu ska jag kolla runt och sen se på tv så säger godnatt om jag inte bloggar lite mer sen. Förresten den här låten är så fin man börjar nästan gråta när man hör den! 



Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards