LinneaLundkvist

Alla inlägg den 4 september 2011

Av Linnea Lundkvist - 4 september 2011 23:08

Usch imorgon är det skola och slutar klockan 3 hur ska jag orka hela den dagen?

Jaja får iallafall träffa älskling imorgon. Danne åkte hem lite tidigare idag för

att vara med Anton, han cyklade iväg klockan halv 3 tror jag det var och då gick

jag till Jimmy och var där ett tag. Sen var han med Rasmus ett tag tills han

skulle dra hem så jag o mamma kollade på Idol och har inga favoriter än men

det kommer nog det har ju nyss börjat så. Men nu ska jag gå och göra mig

iordning sen sova så jag orkar upp imorgon och orkar skoldagen. Men hörs

imorgon sov så sött alla! Puss

Av Linnea Lundkvist - 4 september 2011 13:47

Sitter och rensar datorn för den är proppfull med massa skit som jag inte behöver

så då var det lika bra att ta bort allt. Om några timmar åker älskling hem och då ska jag städa mitt rum och fixa lite o det. Vi ska träffas imorgon igen men vet inte

hur han ska komma hem till mig eftersom han har cykel men det ordnar nog sig.

Men nu ska jag forsätta att rensa, ville bara hålla bloggen uppdaterad så hörs

senare. Puss

Av Linnea Lundkvist - 4 september 2011 11:03

Igår var det fest hos Lotte så jag,älskling,mamma,pappa och Rasmus åkte dit och

var där till 12 så när vi kom hem så var alla super trötta så vi ville bara gå och lägga oss. När vi gick och la oss så somnade vi på direkten det var så skönt att

komma hem. Idag åker älskling hem och imorgon börjar skolan igen,

vi börjar klockan 9 och slutar 3 kul? Neej, men det är bara att gilla läget.

Men nu så ska jag gå in och duscha så hörs senare. Puss

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards