LinneaLundkvist

Alla inlägg den 13 september 2011

Av Linnea Lundkvist - 13 september 2011 19:20

Förlåt för dålig uppdatering men har inte haft orken att blogga så mycket i skolan

just nu. Det varnas för oväder! Det börjar redan blåsa riktigt mycket här så vi

får hoppas på att det blir bättre snart så man inte blåser bort, hur är det hos

er har ni oväder eller?

Ska snart kolla på Idol så ska ta lite te sen käka macka. Åker hem på fredag och

är hemma över helgen sen vet jag inte när jag åker igen.

Men jag tycker ni ska kommentera mera, ni gör det nästan aldrig.

Tänkte baka imorgon iallafall och vet inte riktigt men antingen får det bli..

Kladdkaka..

 

Eller sockerkaka.

 

Vi får nog helt enkelt se vad det blir kanske blir det inget eller så får det bli

något, är rätt så sugen på att baka men tydligen så är det bestämt att

det får bli på helger. Asså känns som man är i ett dagis ju. Det här kan

ju ta sig i röven jävla skit!

De verkar ju tro att man är 11-10 år?

Haha börja tröttna på det här dagishemmet...

Är fett irriterad så pallar inte blogga mer.

Puss

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards