LinneaLundkvist

Alla inlägg den 7 september 2011

Av Linnea Lundkvist - 7 september 2011 20:11

Dagen har gått super fort ju, började klockan tjugo över 8 och slutade tio i 2, kom hem klockan tjugo i 3. På vägen hem hade det hänt en olycka satt och tittade ut när jag plöstligt såg en buss och en bil bilen var helt trasig, sen såg man en man

som var helt blodig satt helt chokad hela vägen hem är det fortfarande men

det går över lite otäckt bara. Ringde älskling och kollade var han var så satt han på bussen på väg till mig så när han kom hit så mös vi och tog det lungt. Han

sover kvar tills imorgon för det blev så sent så han fick sova kvar.

Men har inte tid att blogga just nu så hörs mer senare. Puss

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards