LinneaLundkvist

Alla inlägg den 5 september 2011

Av Linnea Lundkvist - 5 september 2011 22:14

Väntar på att Sex And The City ska börja dock börjar det klockan 11 och vet ingen bra serie som börjar innan så får lov o kika runt lite o se vad som visas på tvn.

För en stund sen så snacka jag med älskling ett tag, och sen snacka jag med

Dennis,Adam,Sebbe på skype. Kollade på Idol innan och har ännu ingen

favorit än men hoppas det kommer någon iallfall, det är ju 2 nya juryn som

jag tyckte var skit typ, men de vet ju hur allt ska vara så vi får helt enkelt

lita på dom. Tyckte iallafall att det var bättre med dom 3 som har varit jury

i några år va?. En försäljare ringde tidigare idag och vi ska tydligen få andra

kanaler tror jag? + En inspelningsbox det blir ju as nice ju kan man bara pausa

och spela in en film ifall man inte hinner eller nått, blir ju helt toppen så.

Men nu ska jag göra mig iordning sen gå och kika på tv så hörs imorgon. Puss

Av Linnea Lundkvist - 5 september 2011 15:07

Idag var jag och klassen nere på stan och var på orkamässan, imorse när jag kom

till skolan så fick jag veta vilken klass jag skulle gå med. Och alla i min klass

känner jag så det är toppen! Väntar på att älskling ska komma, ringde o kollade var

han var för trodde han hade väntat i 1 timme på att jag skulle komma hem så

det visade sig att han var med Anton så var bara glad över att han inte fick

vänta på mig så länge. Men nu ska jag få ner min bror så vi kan äta lite.

Hörs senare. Puss

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards