LinneaLundkvist

Alla inlägg den 24 september 2011

Av Linnea Lundkvist - 24 september 2011 22:52

Nu får vi verkligen hoppas på att min älskling får en bra sömn inatt! Fast det får vi hoppas på att jag också får men speciellt han. Kollar på film nu och ska stänga av den och gå och lägga mig är jätte trött, konstigt brukar inte vara det på en lördag. Men nu så får alla söta sova så gott och du också hjärtat!

/Love

Av Linnea Lundkvist - 24 september 2011 21:49

Filmen slutade och deras dröm slog in.

Sitter och pratar med älskling i telefon och stackarn har ont i hela ansiktet nästan,

mest på kinderna tyckte jag han sa stackarn vill vara där och ta hand om han!

Hoppas min älskling blir bra snart.

Men ska forsätta att prata med sötnosen nu så har inte tid att blogga gör det 

senare ikväll. /Love

Av Linnea Lundkvist - 24 september 2011 21:09

Filmen var sådär, inte direkt att man vill kolla super duper många gånger men 

den var iallafall sådär. Den började hacka så vi avslutade den.

Men nu ska vi se om den funkar så bloggar när vi har sätt klart på den.

/Love

Av Linnea Lundkvist - 24 september 2011 20:31

Kvällen spenderas med den här filmen. Har hört att folk säger att den är dålig så vi får se hur det blir om den är det eller inte.

Men ska kika på den nu så bloggar om den sen när jag har kollat klart på den/Love

Av Linnea Lundkvist - 24 september 2011 13:29

Snart åker vi till erikslund och stannar där i några timmar och kolla på lite kläder

och kanske tar en fika. Det kommer nog vara ganska mycket folk men så är det

när det öppnas nya affärer och allt. Men hinner nog inte blogga så mycket mer

just nu men gör det när vi kommer tillbaks och det blir någongång ikväll tror jag

men ah hörs. /Love

Av Linnea Lundkvist - 24 september 2011 12:19

Godmorgon alla söta! Vaknade klockan kvart i 11 gick upp och åt frukost och 

hoppade in i duschen. Idag blir det att åka till Erikslund och kolla lite på kläder som jag ska köpa på måndag! Längtar redan, senare vet jag inte riktigt vad som händer blir väl någon film och lite godis till den. Har riktigt tråkigt för Anna-Lena har inte kommit och när hon kommer hit så ska vi åka så vi blir borta i några timmar!

Men tar med mig mobilen så tar jag lite bilder men lägger in dom imorgon när jag kommer hem har ingen usb sladd med mig. /Love

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards