LinneaLundkvist

Alla inlägg den 18 september 2011

Av Linnea Lundkvist - 18 september 2011 22:12

Hittade vår gamla kamera som vi hade förut för länge sedan och då hittade jag

lite gamla bilder på mig och man ser redan skillnaden.


För två år sen.

   

I somras.

Man ser redan skillnaden tycker jag iallafall. Vad tycker ni?

Va mer oseriös på dom gamla bilderna än på dom nya.

Kommentera gärna vad ni tycker själva.

/Love

Av Linnea Lundkvist - 18 september 2011 21:07

Ja trött är man men glad att man fick träffa sin älskling idag! Vi mös och pratade lite sen har vi kollat på lite tv. Tyvärr blev det inga bilder det får bli någon annan gång

hoppas ni inte blev besvikna! Men imorgon är det praktik och det blir att ta

bussen till Eldorado och praktisera där i 3 veckor fyfan va tråkigt. 

Men nu ska jag gå och kika på tv med mamma och pappa på mördare okänd.

/Love

Av Linnea Lundkvist - 18 september 2011 18:39

Kom inte på någon bra rubrik så det fick bli den rubriken. Danne kom vid 3 tiden

och vi gick in till Rasmus och var där en stund. Sen har vi kollat på tv och myst lite grann. Han åker hem vid 8 tror jag det blir. Men nu ska jag gå upp till honom så hörs lite senare. /Love

Av Linnea Lundkvist - 18 september 2011 14:16

Det blev lite ändrade planer, jag gick och kollade på min mobil och se om jag hade fått något meddelande eller ett samtal. Så stog det att jag hade "ett missat samtal" Så jag kollade vem det var och kände inte igen numret så jag ringde så kom jag

till någon Ullrika så var det Daniels mammas kompis. Så pratade jag med Danne så

han kommer hit istället för dom skulle skjutsa Melvin så då kommer han hit.

Och då ska vi inte vara hemma hos mig jag ska iallafall ner på stan så det

blir inget att vara här hemma bara en liten stund. Kommer ta med mobilen så det kanske blir lite bilder.  Men det var det jag ville

skriva så ni vet iallafall hörs senare. /Love

Av Linnea Lundkvist - 18 september 2011 11:32

Som rubriken säger man somnade ganska sent igår och vaknade i rätt tid typ så är

man så jäkla trött!? Det är inte bra. Idag blir det att ta bussen till älskling vi

vet inte riktigt vad vi ska göra men får se vad som händer. Nu ska jag göra mig iordning sitta lite vid datorn och sen börja kila iväg mot bussen. /Love

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards