LinneaLundkvist

Alla inlägg den 26 september 2011

Av Linnea Lundkvist - 26 september 2011 21:59

Har gjort lite milkshake åt mig och min lillebror så vi söp i oss det och nu är jag jätte trött så ska gå och lägga mig snart ska försöka nå älskling sen väntar

sängen på mig! Men ni har blivit otroligt dåliga på att kommentera!

Blir lite besviken. Men godnatt för det blir inget mer inlägg ikväll.

/Love

Av Linnea Lundkvist - 26 september 2011 18:11

Gick ner till affären och köpte glass, sen fick jag återligen gå ner igen till affären

för vi inte hade några bär och frukt för ska göra smoothie ikväll.

När jag gick ner till affären började jag tänka på dans! Vill börja i dans men 

vet inte om jag klarar av det. Är rätt så blyg utav mig och om jag gör nått

fel så blir jag jätte generad för jag tycker det blir pinsamt. Så det måste

tränas upp! Om jag ska klara det och jag vet att jag kan klara det bara om jag vill!

Så ska höra med en kompis om hon kanske också vill börja samtidigt som mig

kanske! Det var det jag ville säga iallafall.

/Love

Av Linnea Lundkvist - 26 september 2011 16:52

Nu kommer bilderna från shoppingen och det kanske inte är så många men det duger! Kommentera gärna vad ni tycker om dom!


  Linne från Gina.   Stickad lång topp från Gina.  Lång topp från H&M   Lång topp från H&M

Av Linnea Lundkvist - 26 september 2011 15:21

Nu har vi varit iväg och shoppat och bilderna kommer upp ikväll nångång!

Är helt slut i kroppen så kommer nog ta en liten tupplur snart.

Blev dock ingen parfym men det får jag köpa lite senare.

Men funderar på att börja ha dagensblogg kanske?

Eller vad tycker ni själva? Kommentera gärna om ni vill ha det!

Och kommentera frågestunden!

/Love

Av Linnea Lundkvist - 26 september 2011 11:36

Nu blir det av mot Erikslund för en låång shopping tur!! Äntligen, behöver nya

skor och kläder så det blir perfekt, köper nog någon parfym också hoppas jag. Men tar med mig mobilen så Blir det lite foton om minnet räcker såklart!

Men nu ska jag göra mig klar så har inte tid att blogga.

/Love

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards