LinneaLundkvist

Alla inlägg den 30 september 2011

Av Linnea Lundkvist - 30 september 2011 23:13

Nuu har det verkligen blivit dålig uppdatering på sistonde.. Ursäkta för det!

Ni som följer min blogg kommentera frågestunden! 

Idag kom älskling till mig och sover kvar tills imorgon, och imorgon blir det

shopping. Skor och kanske nya kläder det får vi allt se. 

Men nu ska jag snart sova och försöka få bort älskling där uppe som spelar

med min bror.. 

Idag när jag och älskling gick en promenad så såg vi att det hade hänt en bil

olycka så vi gick och kollade vad som hade hänt men vi gick för det vi tyckte

att det inte är nått att kolla på när nåhgon har gjort illa sig tycker det är hemskt!

Men gick iallafall till skolan idag och var lite trött men vi gick bara till tolv så 

mötte upp Fanny i matsalen så tog vi bussen tillsammans på väg hem.

Sen väntade jag i 3 timmar på att älskling skulle komma för han slutade två och

det tar cirka 30-40 minuter att komma hit typ. 

Men nu ska jag kolla klart på Dödligt Vapen, sen gå och lägga mig så bloggar

imorgon om jag orkar och har tid, ska upp ganska tidigt för vi ska ut till

Erikslund!

/Love

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards