LinneaLundkvist

Alla inlägg under februari 2012

Av Linnea Lundkvist - 16 februari 2012 21:39

Hej på er!

Fick nyligen reda på att min syster födde sitt barn klockan 19:37! Så lilla Linnéa har blivit moster!

Ville nog bara uppdatera det har inte så mycket att skriva.. Kändes vättigt att skriva det så tror jag ska

forsätta se serien. Får se om jag bloggar innan jag drar till skolan imorgon! Ska se klart serien sen göra mig

iordning och sen sova.

Godnatt på er allesammans!

Kramisar

/Linnéa

Av Linnea Lundkvist - 16 februari 2012 19:29

Hej på er!

Imorgon är det äntligen en dag alla längtar efter.. Fredag!!!!! Helt otroligt att det redan är fredag imorgon! Den här

veckan har ju gått riktigt fort. Imorgon slutar vi tolv och då blir jag bjuden på lunch taco bar blir det. Härligt!

Helgen blir det att baka muffins. Tänka sig att mamma sa ordet "BAKA" haha ne ska inte reta henne nu.

Ska ju snart bli halv moster! Bebben skulle vara född den 14 februari men får se om den kommer imorgon!

Hoppas hoppas!

Puuss på er!

Av Linnea Lundkvist - 15 februari 2012 20:46

Hej på er!

Sitter och skypar med Sebbe har gjort det ett tag fast på facebook istället.. Längtar ihjäl till min dator som 

skolan har just nu.. Den datorn jag har nu är ju helt konstig.. Ljudet låter konstigt och det brusar och allt skit..

Lyssnar på musik samtidigt som man skypar med Sebbe haha trevlig man kan vara...

Kraam på er!

Av Linnea Lundkvist - 15 februari 2012 17:19

Hej på er!

Förlåt för ytterligare en dålig update, tror inte jag bloggade igår men hade nog ett skäl till det...

Var en stund med Jennifer igår på stan och Andy + några till. Hade gjort en skärbräda som mina föräldrar

fick som ett alla hjärtans dag present. Idag var vi på Rocklunda och åkte skridskor och jag

verkligen suger på att åka skridskor.. Man kunde ju bara stå och skratta åt mig typ.. Ska typ dra hem nu.

Kraaaaaaam på er!

Från mig & Jimmy! (Bara för att jag är med han)

Av Linnea Lundkvist - 12 februari 2012 20:33

  • Jag har fobi för små insekter.
  • När jag har sätt någon läskig film tror jag oftast att det ligger nått under min säng
  • Ibland kan jag vara helt inne i mobilen så att jag går in i saker, tillexempel lyxstolpar ( har hänt)
  • Ibland är jag rätt så klumpig...
  • Jag är rätt så lätt skrämd

Ja det var 5 saker ni inte visste om mig roligt att veta iknow!


Har nyligen sätt att Whitney Houston är död? Det var tydligen massa tidningar om det men inte har lilla

jag sätt det såklart.. En rätt så känd pop stjärna kan man väl säga eller? Jag har ju inte direkt tyckt

om hennes låtar men hon blev bara 48 år(?) gammal. Nog om det iallafall. Ska göra mig iordning och kika

runt lite.

Kraaam

Av Linnea Lundkvist - 12 februari 2012 17:46

Har varit på bio, mästerkatten blev det och den var rätt så rolig kan man väl säga.

Tänkte smsa Jennifer och se hur det blev om jag skulle fixa en desing/header till henne ikväll eller nått.

På onsdag är det en utedag typ? ( fun to know) 

Kraam på er!

Av Linnea Lundkvist - 11 februari 2012 21:14

Hej på er!

Har en stor fundering på nåt nytt i bloggen. Det kanske börjar bli lite jobbigt att bara läsa det man skriver så

ska man kanske börja med något nytt? Tillexempel, "Linnéa Tipsar" Eller kanske "Gratis design".

Hur tycker ni? Kommentera och skriv det ni tycker!

Kraaaam!

Av Linnea Lundkvist - 11 februari 2012 15:41

Hej på er!

Vi kom nyss tillbaks från en runda på stan. Kollade runt och gick även in på KICKS hittade David Beckham

parfymen som luktar så gott på killar iallafall hehe. Hittade dock inget så sket i att köpa något, sparar pengarna

istället så får jag se om jag hittar nått senare kanske. Snart ska vi fika (vettigt att veta) är riktigt fika sugen så.

Kraaaaam.


Tips till er killar som vill lukta gott, (tjejer kan också ha den) 

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards