LinneaLundkvist

Alla inlägg under juli 2011

Av Linnea Lundkvist - 28 juli 2011 12:51

Hejsan.

Vi gick och la oss vid 12 tiden och somnade inte förän 2 för det var så jävla varmt.

Vi vaknade klockan halv 1, fast jag gick upp lite tidigare och sen gick ja o la mig igen. Men vi gick upp och käkade frukost och snart ska vi nog hoppa in i duschen.

Men idag åker älskling hem och jag åker iväg tills på måndag, buuuh för det!

Men har inte tid att blogga nu så bloggar mer senare innan jag åker tror jag det

blir.

Av Linnea Lundkvist - 27 juli 2011 22:31

Hejsan.

Vi vaknade vid halv 11 idag, gick upp och åt frukost gjorde iordning oss oså.

Sen tittade vi på tv och sen gick Rasmus o Danne upp till Rasmus rum så då spelade

jag lite GTA San Andreas. Efter en stund gick jag upp och tittade på när dom spelade. Senare mot kvällen så gick jag o älskling ut och träffa Jennifer o Mattias

vi gjorde inte så mycket gick runt och tog en lång promenad typ, det var rätt skönt väder så det passade bra till. Men nu ska jag o älskling kolla på film tror jag så bloggar mer imorgon.

Av Linnea Lundkvist - 26 juli 2011 20:32

Hejsan.

Vi vaknade klockan halv 10 av att mamma ropade men vi lyckades somna om tydligen, så vi vaknade klockan halv 11. Gick upp och åt frukost sen tog vi en dusch, sen åkte  vi alla till Erikslund och var på den nya Ikea. Shit va stort det var, lite överdrivet också kändes som om man gick i en laburint typ. Men vi kom hem vid halv 3 tiden, åt lite sen spelade jag Cod 2 medans Rasmus o Danne spelade Mw2. Efter typ 1-2 timmar så gick jag o Danne till mitt rum och vilade lite. Och nu tittar Rasmus o älskling på tv medans jag sitter här o bloggar. Men ska göra dom sällskap så bloggar nog mer imorgon eller så blir det ikväll.

Av Linnea Lundkvist - 25 juli 2011 13:10

Hejsan.

Vaknade av larmet på mobilen stängde av det och somnade om dumt nog. Vaknade igen klockan halv 11 gick upp och åt frukost gick in i duschen, städade mitt rum sen spelade jag GTA San Andreas lite och nu sitter jag här o bloggar. Väntar på att älskling ska komma, senare blir det att vara med Jennifer och Mattias. Sen ikväll blir det nog grill hoppas det jag är fett sugen på det. Men nu ska jag dammsuga vardagsrummet medans mina föräldrar är o handlar och medans Rasmus är där uppe och inte vill hjälpa till ett dugg så.. Men vill man ha det fint så får man väl göra det själv.

Av Linnea Lundkvist - 24 juli 2011 20:20

Hejsan.

Är äntligen hemma och är trött som tusan undra på så dåligt som jag sov inatt så.

Men ska nog käka en macka och ta lite oboy och lägga mig ner i soffan och kolla på

tv. Börjar bli lite tråkigt att blogga såhär. Så kan ni tipsa lite vad jag ska skriva här på bloggen?

Av Linnea Lundkvist - 24 juli 2011 13:27

Hejsan.

Fick ingen bra sömn inatt, somnade till lite grann sen vaknade jag och precis när jag vaknade så ringde älskling. Vi snackade ett litet tag och sen blev han trött och jag också så vi la på och gick o la oss. Snart så ska vi åka hem, sen när vi kommer hem har jag ingen aning om vad jag ska göra så. Men ska ladda mp3n och fika lite bullar

sen drar vi nog. Bloggar mer ikväll tror jag faktiskt.

Av Linnea Lundkvist - 23 juli 2011 23:23

Hejsan.

Har nyss snackat med älskling i telefon och han snackade lite med Cassandra också.

Vi har kollat på film och käkat lite, och ätit chips och dricka. Och imorgon åker vi hem ska bli skönt, men hoppas på bättre sömn imorgon natt. Men nu ska vi alla sova

så bloggar mer imorgon eller så gör jag det när vi kommer hem. Natti!

Av Linnea Lundkvist - 23 juli 2011 17:24

Hejsan.

Nu är vi hemma från shopping rundan, har typ 120 kvar nästan slösat alla mina 500.

Känns skönt att bli av med dom vet inte varför direkt. Men resten ska jag spara om det går haha. Köpte ett par shorts en topp och linne tror jag de var, och ett par strumpbyxor men det skulle jag inte köpa, så får lämna tillbaks dom när vi kommer till Västerås. Men nu ska jag spela lite Wii med Cassandra. Sen får vi se om min älskling ringer. Hoppas, saknar han fett mycket.

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards