LinneaLundkvist

Alla inlägg den 1 oktober 2011

Av Linnea Lundkvist - 1 oktober 2011 22:58

Hann inte blogga för gudmor ringde och då var jag tvungen att snabba mig lite så 

ursäkta igen!

Men när jag kom hit så skulle vi åka och köpa pizza och någon pasta minns

inte vad den heter.

Efter en stund kom Anton som skulle äta middag med oss så det var jätte 

trevligt. Efter maten så spelade jag och Kajsa alfabet eller vad det nu heter,

på hennes telefon och samtidigt spelade vi yatzy.

Vi var ute med hundarna nyss och nu ska vi ta oss en kvällsmacka och glo lite på

tv så nu blir det inget mer bloggande ikväll. Godnatt alla söta läsare!

/Love

Av Linnea Lundkvist - 1 oktober 2011 16:59

Det blev cirka 3-4 timmar på Erikslund ch hittade inte en enda sko till mig!

Eller hittade men min sko storlek fanns inte så det blev inga nya skor tyvärr.

Efter vi var klara så skjutsade vi hem älskling och nu sitter jag här och

är verkligen trött.

Har packat allt jag ska ha med mig så det är iallafall klart!

Dock är kläderna inte i väskan o allt annat men det fixar jag sen.

Men nu ropar mamma och det blir lite fika, så bloggar mer innan jag sticker.

/Love

Av Linnea Lundkvist - 1 oktober 2011 12:53

God dag alla söta läsare hoppas ni har sovit gott för det har jag nästan iallafall.

Nu ska jag och älskling och mamma och pappa åka till Erikslund och shoppa 

lite skor och annat.

Senare ikväll ska jag till min älskade gud mor och sover kvar där tills imorgon,

ska bli riktigt kul var nog flera år sen jag sov hos henne. 

Det blir nog massa godis och allt!

Men nu ska jag göra mig klar och sen så ska vi åka så tror inte det blir nått

mer bloggande idag eller ikväll kanske blir det ett till inlägg innan jag drar

men det får vi se om jag orkar.

Det är första Oktober och om 8 dagar är det ett halvår med älskling.

Den dagen spenderar vi med bio och en middag ska bli jätte mysigt!

Men nu får ni ha det så bra och ha en trevlig helg!

/Love

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards