LinneaLundkvist

Alla inlägg den 29 oktober 2011

Av Linnea Lundkvist - 29 oktober 2011 22:31

Ja forsättning följer det återstår och se vad som händer i filmen imorgon för klockan är halv elva och jag

ska gå och lägga mig är trött.

Funderar på att göra en överaskning till älskling när han kommer hem vi får se vad det blir och ska höra med

mamma också tänkte jag.

Men nu ska jag gå och fixa mig och allt så bloggar mer imorgon. Godnatt och sov så sött.

/Love

Av Linnea Lundkvist - 29 oktober 2011 20:57

Nu är det reklam och jag tycker ni kan kommentera lite :) Det var jätte länge sen man fick någon kommentar

så kika in kommentera eller ställ en fråga vore kul att svara på allt ni frågar.

Men nu ska jag forsätta titta på så mycket bättre.

/Love

Av Linnea Lundkvist - 29 oktober 2011 20:24

Jag och Carro sitter och kollar på " så mycket bättre" när det slutar så ska vi kolla klart på filmen sen blir det 

nog att gå och lägga sig börjar bli lite trött. Imorgon åker man hem och då blir det att plugga hela tiden.

På lovet blir det att vara med Jennifer och Becka & Jimmy. 

Men bilder kommer det bli iallafall det kan jag lova.

Och ett video inlägg ska jag försöka att fixa vet inte när men vi får hoppas på att det blir under höstlovet.

Ska kolla klart på så mycket bättre. Förresten rösta på den nya omröstningen!

/Love

Av Linnea Lundkvist - 29 oktober 2011 19:45

Den sög det var bara på franska och ingen snackade engelska så man blev ju helt utråkad och då bestämde

vi att vi böt till den här filmen istället

Som verkar mycket bättre än den andra så nu får vi se hur det blir om den är värd att se på eller inte som det

ser ut nu så verkar den se bra ut så vi ska kolla klart på den nu så hörs sen.

/Love 

Av Linnea Lundkvist - 29 oktober 2011 19:08

Blir att kolla på denna film!

Bloggar mer sen.

/Love 

Av Linnea Lundkvist - 29 oktober 2011 19:02

Nu är omröstningen avslutad och det ser ut såhär:

 

Det blir " Länka din blogg" och det får bli 1-2 gånger om veckan!

Så ser det ut och nu har det blivit en ny omröstning om min header så rösta rösta rösta!

Ska kika på film nu med en massa godis och dricka så bloggar senare.

/Love

Av Linnea Lundkvist - 29 oktober 2011 18:26

Tittar på nått skumt tv program på sexan och kollade runt om det fanns nått bra att kolla på men hittade 

ingen bra serie.. Funderar på att göra en ny header men är inte bra på att göra de så vi får se

hur det blir.

Kommentera gärna om ni vill göra en header till mig! Vore jätte snällt :)

Men ska se om jag kan fixa det på paint eller så får jag väl ladda ner photoshop.

Hörs sen!

/Love

Av Linnea Lundkvist - 29 oktober 2011 17:46

Idag har det varit en super lugn dag kan man säga! Vaknade klockan nio och hörde klockan ringa så gick upp och åt 

lite frukost och Patrik vaknade typ halv tio och stressade för han skulle på någon talang grej med laget.

Klockan tolv tror jag det var så lagade Tony pannkakor till lunch efter det så åkte vi till talang grejen för att kolla

vad folk gjorde o det. Vi åkte tillbaka till hemmet klockan två och kollade på film som hette " The Happening"

riktigt lebbig film så vi stängde av den för hatar såna filmer. 

Har också baka en kladdkaka och den var super god! 

Sen har jag bara tagit det lungt. Jag och Carro har hyrt film som heter " The Heartbreaker" en fransk film som vi

ska kolla på ikväll.

Ska sätta på tvn och se om det finns nått bra att kolla på så hörs lite senare.

/Love

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards