LinneaLundkvist

Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av Linnea Lundkvist - 24 oktober 2011 22:58

Har nog inte bloggat för har inte hunnit, idag i skolan så hade vi inget internet för det var något strul med det

så kunde inte jobba med mitt projekt som handlar om USA!

På lördag åker Danne till Halmstad kommer bli tråkigt men får försöka ha kul?

Kollade på någon film med mamma & pappa, handlade om typ dykräddare eller vad det nu var.

Men ska göra mig iordning och gå o lägga mig så bloggar imorgon innan jag drar till skolan.

Om jag hinner beror på ananrs får det bli ett inlägg när jag kommer hem vet inte riktigt om internet funkar i

skolan imorgon det får vi se!

see you later!

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards