LinneaLundkvist

Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av Linnea Lundkvist - 8 oktober 2011 23:52

Är skit trött och ska sova ska vänta på att älskling kommer ner.

Men har snackat lite med Sami och på höstlovet kommer hon hit och stannar här

kanske vi får se hur det blir,

Nu ska jag sova är as trött så det blir nog inget mer inlägg ikväll/natt kanske man

säger. Men sov så sött alla söta läsare! /Love

Av Linnea Lundkvist - 8 oktober 2011 21:58

När jag kom till Danne så åkte vi nästan direkt hem till mig istället så det blev

lite ändrade planer. När vi kom hem till mig så gick vi och pappa till affären och

hyrde film som vi ska se på imorgon! Dock blev det någon krigarfilm som jag

inte hade räknat med.. Men den verkar bra så vi får hålla tummarna på den!

Nu sitter jag mamma pappa och kollar på tv, mamma sitter vid datorn och

älskling o Rasmus sitter och nördar lite vid datorn antar jag.

Men nu har pappa varit så snäll och tagit fram en stor fet godis skål så vi ska

feta i oss den nu så hörs lite senare dock med bilder kanske! /Love

Av Linnea Lundkvist - 8 oktober 2011 17:05

Har lagat lunch och fixat klart allt jag ska ha med mig till älskling.

Jimmy kom förbi med guitar hero gitarren som Rasmus ville ha så han kan spela.

Och nu väntar jag på att pappa ska komma så jag kan komma till Danne nångång.

Mamma ligger ner bäddad i soffan och fryser och det gör jag med så ska

lägga mig på soffan och titta lite på tv innan jag ska åka.

Det kanske blir nåt inlägg innan jag åker eller så får det bli imorgon för

tror inte det blir någon uppdatering ikväll men det får vi se.

/Love

Av Linnea Lundkvist - 8 oktober 2011 15:05

Vaknade klockan kvart i nio och somnade om så vakna jag klockan tio tror jag?

Idag blir det att sova hos älskling tills imorgon sen drar vi hem till mig.

Har legat och tittat på tv hela dagen har varit så trött idag!

Och hungrig hela tiden har jag också varit, måste vara nåt fel på mig tror jag?

Ska fixa mig sen äta nåt tror jag.

/Love

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards