LinneaLundkvist

Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av Linnea Lundkvist - 14 oktober 2011 20:56

Ledsen för min utskällning på er var bara lite besviken, är på dåligt humör och

allt. Idag var jag ju med Jennifer, Jenny och Linnea vi strosade runt på stan

lite grann. Kom ganska sent till hemmet så fick ju utskäll.. Såklart..

Menmen så går det väl antar jag, får tydligen inte ha någon fritid..

Men pratar med min underbara pojkvän så är på bättre humör iallafall.



Av Linnea Lundkvist - 14 oktober 2011 15:57

Tror jag kommer avsluta frågestunden tills ni har blivit bättre på att kommentera

och ställa frågor. Blir sjukt besviken när ni aldrig kommenterar eller ställer 

frågor, detär ju inte direkt så kul att sitta där och tänka " jahapp inga 

kommentarer kul?" så gör en tjänst och var snälla att kommentera frågestunden!

Det är ju pinsamt att ha en frågestund och aldrig få några frågor.

Så ge er tid att klicka in och kommentera/ställ frågor!

Av Linnea Lundkvist - 14 oktober 2011 08:19

Förlåt för det inte blev nån bloggning igår men hade inget internet med mig och

jag är inte hemma kommer hem på måndag.

Idag är det fredag och vi slutar 12 blir att vara med Jennifer efter skolan en liten

stund sen drar man till hemmet igen.

Är lite stressad för vi börjar och allt. Så ursäkta om det blir lite slarv skrivet.

Men får bli ett inlägg senare kanske!

/Love

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards