LinneaLundkvist

Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av Linnea Lundkvist - 11 oktober 2011 18:32

Lyssnar just nu på lugn musik och det är rätt så skönt när man har haft en jobbig 

skoldag kan man ju säga!

Nu snart ska jag dra hem och ta en kopp varm kaffe och sen äta middag.

Pappa jobbar över och vet ännu inte vad det blir för mat men det återstår

och se. Imorgon blir det att vara med Jennifer och gå på stan, kolla på skor o det.

Tycker ni att jag ska lägga in bilder i varje inlägg? Kommentera mera!

/Love

Av Linnea Lundkvist - 11 oktober 2011 14:36

Sitter och har lektion och har nyss skrivit klart om en film och nu chillar man bara.

Slutar tre och då blir det att vara med en polare senare vet jag inte vad som händer.

Tre dagar kvar sen är det helg igen gud vad skönt, torsdag så åker jag till hemmet.

Så helgen spenderas där typ tills måndag då åker jag hem.

Har nog inte så mycket mer att skriva kanske, kommentera mer?

Tror ni är väldigt dåliga på att göra det asså ni som följer bloggen!

Men ska sluta sura och forsätta att skriva.

/Love

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards