LinneaLundkvist

Alla inlägg den 15 oktober 2011

Av Linnea Lundkvist - 15 oktober 2011 20:07

Jag vill bara säga..

Tack mamma och pappa för allt ni har lärt oss och uppfostrat oss, utan er hade

vi nog inte lärt oss någonting.

Minns när jag gick i ettan och tvåan när jag hade matte läxa, jag och mamma

blev riktigt sura på varann för jag inte förstog så mycket och inte lyssnade.

Men ändå gick det bra till slut och det gör det jämt.

Jag är så glad vad mina föräldrar har lärt mig och mina syskon.

Mamma och Pappa lärde oss att gå och läsa och prata allt som vi behövde lära oss

först. Senare när man blev lite större så lärde man ju sig att man skulle säga tack

för maten och tack för fikat. Jag är så stolt över dom och trots att man har

sagt att man hatar dom när man har blivit arg så menar man att man älskar

dom. Jag önskar att jag kunde se hur det var när dom var små.

Jag är så glad att just jag har en sån bra familj. Och jag älskar dom alla otroligt

mycket. Mer önskar man nog inte. Bara att man lever lyckligt med sin underbara

familj det är det viktigaste för mig ♥

Av Linnea Lundkvist - 15 oktober 2011 18:58

Sitter och lyssnar på musik och sjunger lite typ, idag har vi varit ut till erikslund och kollat på kläder men hittade inget att köpa allt kostade typ 299 kronor hade bara

200 kronor med mig för trodde de skulle vara rea men nä det var det inte.

Sitter och pratar lite med Fanny också hon smsar sin kille och jag sitter här

och bloggar. Vi åt tre rätters middag idag super gott var det och snart blir det

efter rätten.

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards