LinneaLundkvist

Alla inlägg den 28 oktober 2011

Av Linnea Lundkvist - 28 oktober 2011 22:47

Ja Linni åkte ut ur idol och André kom vidare tycker han sjunger lite falskt men vem vet han kanske blir bättre

senare. Har pratat lite med älskling i telefon bättre ikväll än imorgon när han åker.

Men nu ska jag gå och lägga mig så bloggar när jag vaknar imorgon.

/Love

Av Linnea Lundkvist - 28 oktober 2011 19:20

Klockan är tjugo över sju och snart börjar det efter längtade idol som man har missat ganska mycket!

Det blev ingen tupplur för det var precis mat och såklart var man jätte hungrig och så åt man 1 portion 

väldigt dåligt tycker jag men ska skärpa mig!

Är chokad över att jag har börjat blogga så mycket just nu konstigt!

Fredagar är man verkligen trött efter skolan och man vill bara sova en stund, önskar att jag va som mamma då

kunde jag sova middag men nää såklart blev man inte så!

Och imorgon åker min älskling till Halmstad och jag kommer sakna han otroligt mycket!

Ska kolla lite på tv och käka min stora godis påse som kommer räcka till söndag tror jag!

Hörs efter idol tror jag.

/Love

Av Linnea Lundkvist - 28 oktober 2011 16:28

Börjar känna att mina ögonlock blir tunga så tror jag ska ta en liten tupplur kanske få se hur det blir.

Har kollat på tv i två timmar. Kollade på top mobdell nyss. Ikväll blir det tacos till middag sen blir det att kolla

på idol med popcorn och dricka mysigt.

Men nu tror jag att jag tar mig en liten lur så får vi se när jag vaknar.

/Love

Av Linnea Lundkvist - 28 oktober 2011 13:35

Nu är det äntligen höstlov! Mycket händer på höstlovet och jag lovar det kommer bli mycket bilder!

Är iallafall på hemmet och åker hem på söndag. Under höstlovet så MÅSTE jag plugga i geografi eftersom jag 

fick göra om provet för det inte gick så bra. Och det är egentligen mitt eget fel för jag pluggade inte tillräckligt.

I helgen vet jag inte vad som händer, Sigma firar 45 år tror jag så det kanske blir att dra ner dit en sväng.

Åt ingen lunch i skolan så när vi kom till hemmet så värmde jag på köttbullar och makaroner mums!

Ska forsätta att titta lite på tv så bloggar lite senare.

/Love

Av Linnea Lundkvist - 28 oktober 2011 10:09

Godmorgon på er som nyss har vaknat, ja jag hade nyligen prov och det gick as dåligt! Så jag ska göra om provet så det blir mycket plugg på lovet kan jag säga! Blev otroligt besviken på mig själv som inte pluggade tillräckligt!

Men ja idag går vi till tolv sen blir det höstlov och det har vi alla längtat efter eller vad säger ni?

Har ni längtat efter höstlovet?

Ska snart börja min lektion vi ska prata om Halloween och allt sen skulle vi kolla på en film som heter

" Våga vara dig själv " 

Men nu måste jag dra för min lektion börjar och jag får inte komma försent!

Ha ett bra höstlov alla!

Kommentera gärna vad ni ska göra på höstlovet! 

/Love

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards