LinneaLundkvist

Alla inlägg den 23 oktober 2011

Av Linnea Lundkvist - 23 oktober 2011 19:58

Sitter och lyssnar på musik och bara chillar snart blir det fika det blir kakor och vet inte riktigt om det bli

tårtan också det får vi se. Var ju med Jimmy för ett tag sen men vi satt bara vid datorn dock lite senare hjälpte 

jag han med the sims 2 laddade ner lite nya hus men det gick inte så bra så får se hur det blir.

Imorgon är det måndag och vi går bara den här veckan sen är det höstlov!

Älskling åker till Halmstad och jag vet inte vad jag kommer göra. Kanske en tjej från Stockholm

skulle komma ska bli kul om det blir av!

Men nu ska jag forsätta lyssna på musik så hörs väl innan jag går och lägger mig. /Love


 

Blåmärket som jag fick förra året på viksäng när vi hade vollyboll

Av Linnea Lundkvist - 23 oktober 2011 15:13

  Sitter just nu och äter korv och stuvade makaroner och tomater mums säger jag 

  bara. Än har vi inte kommit på någonting vad vi kan hitta på men tror det blir att spela lite guitar hero kanske. Men ska forsätta att käka min lunch nu så hörs senare. /Love

Av Linnea Lundkvist - 23 oktober 2011 13:26

Vakna klockan 8 imorse och trodde mamma sov så tänkte sätta på kaffe men så sa någon "godmorgon" så tittade jag så var mamma vaken jag som tänkte överraska

henne. Är med Jimmy och vi sitter vid datorerna och lyssnar på musik. 

Pappa är äntligen hemma igen och tyvärr hittade han inget i spanien men är 

glad att han hade det trevligt iallafall. Vet inte riktigt vad som händer senare men

antar att det blir att ta det lungt. Näää men nu ska jag se till så vi hittar på nått

så vi inte fastnar vid datorn hela dagen. Det är fint väder så kanske blir det

att gå ut en liten stund eller så går jag hem och kommer tillbaka lite senare.

Hörs senare.

/Love  Bild från i somras när det var skolavslutningen.

Presentation


Är en 19årig tjej från Västerås som går sista året på gymnasiet, media. Du får ta del utav min vardag, och mycket mer. Även om jag inte är aktiv på bloggen så är jag för det mesta aktiv på instagram. Följ mig: nealundkvist
Hope you like it!

Länkar

Fråga mig

12 besvarade frågor

Min Facebook

Omröstning

Vad vill ni se mer i bloggen?
 Mer videoinlägg
 Mer inlägg med bilder
 Ha " dagens outfit" oftare
 Ha "dagens låt"

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Bingo

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Ställ frågor och få svar


Bloggextra.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvärde

Bloggerfy

RSS

Fråga mig!

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards